I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

27 kwietnia 2012

Rozdział 1

Właśnie dochodziła 18 i wróciłam z lekcji fortepianu. Zamknęłam za sobą drzwi wejściowe i odwiesiłam kurtkę, gdy usłyszałam rozmowy dochodzące z salonu. Rzadko mieliśmy gości więc poszła to sprawdzić. Stanęłam w drzwiach  a moim oczom ukazało się pięciu, nie powiem bo całkiem przystojnych chłopców, wydaje i się że są mniej więcej w moim wieku. Z zamyślenia wyrwał mnie głos taty.
-Hej kochanie tak szybko wróciłaś?-dopiero teraz zauważyłam że siedzi z mamą na drugiej kanapie
-Tak, skończyłam wcześniej bo Helen się spieszyło-odparłam nieco zakłopotana. Nigdy nie miałam śmiałości do ludzi
-Aha no to może was sobie przedstawię. To jest One Direction od niedawna jestem ich agentem wspominałem Ci prawda?
-Tak, oczywiście- Faktycznie coś mówił ale nie zawsze do końca go słucham tylko się wyłączam i potakuję. :p
-A więc to jest Harry, Louis, Zayn, Liam i Niall- pomachali mi z miłymi uśmiechami- A to jest moja córka Kasandra
-Cześć. To ja chyba pójdę już na górę.
-Zostań chwilę z nami jesteście w podobnym wieku więc się na pewno dogadacie-powiedziała mama. Super teraz muszę siedzieć z nimi wszystkimi, uśmiechać się, potakiwać i udawać że obchodzi mnie o czym gadają. Spełnienie moich marzeń...
W trakcie rozmowy zauważyłam że ten blondynek ciągle na mnie zerka. Cały czas był uśmiechnięty i jadł żelki. Fakt był całkiem przystojny...no dobra nawet bardzo przystojny, ale niestety, pewnie już nigdy się z ni nie zobaczę, więc nie mogę się zauroczyć.
Nareszcie koniec!!! Chłopcy przegnali się z moimi rodzicami a później każdy podszedł do mnie podał rękę i poszli. W końcu mogłam iść do swojego pokoju. Nie lubiłam takich sytuacji, bo z natury jestem dość nieśmiała i bardzo krępuję się przy płci przeciwnej.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no i co z tego że za krótkie O_o ??? idę czytać dalej. a tak poza tym super się zaczyna? /Nati

      Usuń
  2. "Cały czas był uśmiechnięty i JADŁ ŻELKI" nie no, już mi się podoba ;D Bd czytać dalej c:

    OdpowiedzUsuń