I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

09 stycznia 2014

Koniec pierwszej części

Hej Mordki
Jak wskazuję tytuł to jest koniec pierwszej części :)
Matko to aż 101 rozdziałów...Masakra :D Jak wam się chciało to czytać to nadal nie ogarniam :p
Ale mniejsza o to.
 Chciałabym wam przedstawić statystyki  :P
Więc tak

Liczba opublikowanych komentarzy :1093
Łączna liczba wyświetleń: 73 137

Jak dla mnie to na prawdę bardzo dużo i liczę, ze będzie tego jeszcze wiecej, ponieważ chciałabym napisać drugą część opowiadania :) 
Mam juz pomysł i myślę, ze teraz każdą wolna chwilę będę poświęcała na złożenie mojego pomysłu w całość. Więc będę  piła kawę litrami aby pogodzić napisanie tego i szkołę :P Mam nadzieję, ze nie opuścicie teraz mojego bloga, bo już niedługo zacznę znów coś wstawiać. Więc jak chcecie to w komentarzach podajcie mi swoje maile to będę wam pisać jak coś sie pojawi, co wy na to? :)

Pojawiła się też zakładka "Pytania do mnie" więc wiecie co robić :P

I zapraszam też was serdecznie na mojego nowego bloga, jest dopiero parę rozdziałów, ale wejdźcie i zobaczcie, może akurat przypadnie wam do gustu :D
To spodziewajcie sie kolejnej notki informacyjnej o tym jak mi idzie za parę dni :P
Kocham Was
Wasza Lexy :**

2 komentarze:

  1. Super, na pewno będę czytać ;)

    http://uciekacnadno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że będzie druga część. :)
    Jak już napiszesz 1 rozdział napisz tutaj na blogu. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń