I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

30 stycznia 2014

Masakra

Hej

Mam prośbę...Niech mi ktoś sprzeda porządnego kopa w tyłek, bo nie umiem nic napisać :p

Staram się i staram i wyszedł tylko jeden krótki rozdział i to niedokończony :p

To jak, pomożecie mi zwabić do mnie wenę, a jak już przyjdzie zamknę ją w klatce po moim chomiku...(Spoczywaj w pokoju Franek i hasaj sobie szczęśliwie po tamtym świecie)

To jak, kto się zgłasza na ochotnika do polowania ze mną? :D

No widzicie, ciągle coś durnego wymyślam :p

Pomożecie Mordki? :D

Buziaki Lexy

9 komentarzy:

  1. Dasz radę!!! Zawsze zajebiście pisałaś i będziesz pisać :* Spróbuj siąść do tego na spokojnie i nie na siłę. Czasem wena może przyjść w najmniej oczekiwanym momencie (u mnie to był sprawdzian z matmy xD). Jak chcesz to ci pomogę złapać wenę, ale w klatce zamkniesz ją sama bo ja nie umiem. Co do rozdziału to spróbuj nie uśmiercić i Cassie i Nialla :). Dasz radę na pewno i niech Franek spoczywa w spokoju :'(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wparcie :* Dużo dla mnie znaczą twoje słowa :) Już wiem komu zadedykuję rozdział jak już uda mi sie go skończyć :D
      Okey, a wiesz może co lubi jeść wena, bo nie wiem jak ją zwabić :P Czekolad, lody i frytki nie działają :P
      Był dobrym chomikiem więc na pewno wesoło hasa :P

      Usuń
  2. Dziewczyno, masz talent! Znalazlam twoj blog dopiero (!) wczoraj, i już przeczytalam wszystkie rozdziały! Kocham to opowiadanie :). Chcialabym ci jakoś pomoc, ale nie wiem jak :(. Jeśli możesz, prosze nie usmiercaj Nialla i Cassie,oni sa idelana para, uwielbiam ich ♥ uwielbiam też cię, bo piszesz na prawde swietnie ! Kocham cię, i życzę weny <3 z nie cierpliwoscia czekam na nastepny rozdzial ♥ /@foreveerhuungry ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz może twittera? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ale tak dawno już nie wchodziłam, ze nie pamiętam hasła :p a co tam? :)

      Usuń
    2. Chciałam tam z tobą popisać :DD A jest już może część 2? :)) Jak tak to podasz? :))

      Usuń
    3. wiesz jak coś może na fejsie popiszemy? bo też chętnie pogadam :) podaj swojego to napiszę :) druga część będzie na tym blogu, ale jeszcze jej nie ma :p

      Usuń
    4. Dominika Bilicz :) Takie szare zdj :D

      Usuń
  4. Dałabyś link do Kolejnego ?? Czekam z nie cierpliwością i powodzenia :) :) :)

    OdpowiedzUsuń