I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

11 grudnia 2014

Rozdzial 114

-Ale to jeszcze nie koniec niespodzianek-szepnął mi chłopak do ucha
-Jak to?-zapytałm odrywając się od niego i zadzierając głowę by spojrzeć na niego z wyraźnym zdziwieniem wymalowanym na mojej twarzy. Blondyn uśmiechnął się tajemniczo i pociągnął mnie za rękę w stronę huśtawki. Usiedliśmy na niej a chłopak wręczył mi mały złoty kluczyk. Już chciałam zapytać o co chodzi, ale Niall wziął z ziemi drewniane pudełko i położył je na swoim kolanie. Teraz już wiedziałam, ze kluczyk, który mi przed chwilą wręczył pasuje do zamka w pudełku jakie trzymał
-Co jest w środku?-zapytałam szybko
-Jeszcze nic, ale chcę żebyśmy zapełnili je naszymi wspomnieniami. Tylko naszymi.
Uśmiechnęłam się szeroko i otworzyłam pudełko. Następnie włożyłam do niego wszystkie koperty i karteczki jakie dzisiaj przygotował dla mnie ten uroczy blondas.
-Więc to nasz nowy początek?-zapytałam nieśmiało spoglądając na niego
-Tak Cass. Nowy i lepszy początek. Nie musisz sobie niczego przypominać, bo stworzymy nowe wspomnienia.
-Masz rację-odparłam odwzajemniając uśmiech chłopaka. Już otwierałam usta by coś powiedzieć, gdy mój telefon zaczął dzwonić.
-Odbierz-powiedział spokojnie chłopak. Niepewnie nacisnęłam zieloną słuchawkę i przyłożyłam telefon do ucha
-Halo?-zapytałam do słuchawki nie spuszczając wzroku z chłopaka
-Cześć blondyno. Musimy się wybrać do kręgielni. Kiedyś byłem w to dobry
-Tristan?-zapytałam rozbawiona jego chaotyczną wypowiedzią
-Na świętego Mikołaja jeszcze za wcześnie więc raczej tak.
-Wiesz nie  bardzo mogę teraz rozmawiać...
-Okey, to jutro będę po ciebie o 19. Pa
-Ale...-niestety już się rozłączył
-To ten koleś, którego dzisiaj poznałaś?-zapytał wyraźnie smutny chłopak
-Tak. Zaprosił mnie na kręgle. Jesteś zły?
-Nie, w porządku...w porządku-wbił wzrok w ziemie i bawił się nerwowo palcami. Przysunęłam się do niego i uniosłam jego podbródek tak aby spojrzał mi w oczy.
-Może nie znam cie zbyt długo, ale już wiem kiedy kłamiesz-szepnęłam, na co kąciki ust chłopaka powędrowały lekko do góry.
-A teraz chodź do środka, bo zmarzłam tu.
Oboje wstaliśmy i w ciszy udaliśmy się do kuchni.
-Masz ochotę na gorącą czekoladę?-zapytał blondyn
-Jesli ją zrobisz to tak-oboje się zaśmialiśmy.
Chłopak zaczął przygotowywać napój, a ja usiadłam na blacie i mu się przyglądałam.
Niall jest niesamowicie przystojny. Ma piękne oczy, a jego śmiech mnie rozbraja. Ale to widzą wszyscy. Kiedy jest smutny, wyglądaj jak mały chłopczyk, a jego oczy wtedy tracą blask. Kiedy się denerwuje lub kłamie nie patrzy ci w oczy i bawi się dłońmi. Często tłumi w sobie emocje i zaciska mocno zęby by nie powiedzieć czegoś czym może urazić innych. Kiedy jest zakłopotany pociera kark dłonią, lub bawi sie swoimi włosami .Jest strasznie wrażliwy a jednocześnie niesamowicie twardy, bo świat show biznesu go nie zniszczył. Potrafi zamknąć się przed wszystkimi i nie dopuszczać nikogo, bo tak cholernie przeraża go wizja bólu. Jednak dla swoich przyjaciół zrobiłby wszystko. Bez wyjątku.
To tylko pare rzeczy, a jednak tak dużo o nim mówią. Powoli zaczynam się go uczyć na nowo, tylko jeszcze nie jestem pewna czy to dobrze.
Coś czego na pewno nie chce to skrzywdzić go.
-Hej Malutka co jest?-chłopak zamachał dłonią przed moja twarzą
-Yyyy...co? Mówiłeś coś?-zapytałam lekko zdezorientowana
-Mówiłem, ze już skończyłem-zaśmiał się chłopak
-Sory, zamyśliłam się-mruknęłam cicho
-A o czym tak myślałaś?-zapytał zaciekawiony unosząc brew ku górze i nie spuszczając ze mnie wzroku
-O niczym-mruknęłam, a moją twarz oblał bordowy rumieniec.
-O niczym?-zapytał a jego uśmiech stał się jeszcze większy
-Ugh przestań-burknęłam i zeskoczyłam z blatu. Wyminęłam chłopaka i już chciałam iść do salonu, ale blondyn złapał mnie za łokieć i obrócił w swoją stronę. Prawą rękę położył na mojej talii i przysunął mnie jeszcze bliżej siebie. 
-Wyglądasz słodko gdy sie złościsz-wymruczał patrząc mi głęboko w oczy. 
Tą magiczną chwilę przerwał trzask drzwi wejściowych i śmiechy chłopaków. Słysząc ich momentalnie odskoczyliśmy od siebie. Sama nie byłam jeszcze pewna jak powinniśmy się zachowywać przy sobie, to wszystko jest dziwne...
-Cześć dzieciaki, co robiliście?-zaczął Lou wpadając do kuchni, a za nim wbiegła pozostała trójka.
-Louis debilu to ich sprawa co robili-Liam trzepnął szatyna w tył głowy. Tommo od razu obrócił się i powalił Payne'a na ziemię. Widząc to wszyscy wybuchnęliśmy śmiechem i uciekając z pola walki udaliśmy się do salonu.
Niall wziął gitarę na kolana i zaczął cicho grać jakąś melodię
-Co to za piosenka?-spytałam go szybko, bo niesamowicie mi sie spodobała
-Sam nie wiem. Wymyśliłem to parę dni temu, ale nie mam tekstu.
-Zagraj to od początku. Ja chyba coś mam
-Serio?-zapytał z wielkim uśmiechem
-Znaczy nie wiem czy to jest warte uwagi...-zaczęłam się tłumaczyć cała czerwona ze wstydu
-Śpiewaj-szybko powiedział Liam, który właśnie wchodził do salonu wraz z Lou.
-No wiesz...
-Cass...zaśpiewaj nam-powiedział Niall cicho patrząc mi się w oczy z tym swoim ciepłym uśmiechem na ustach
-No dobrze...

******************************************************************************
Hej Mordki :D
ważne pytanie!! w nastepnym rozdziale ma sie pojawić piosenka jaka Cassie będzie spiewać. I mam tu wstawić jakąś piosenkę kogoś mega sławnego i z talentem, czy sama coś napisać? Piszcie
Buziaki Lexy **

11 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia jaką piosenkę, ale jak coś mi wpadnie, to napisze, a jak nie, to najlepiej sama wybierz ;)
    I Next!

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemaneczko xD. Najpierw piosenka : proponuje Johna Legenda ''All of me '' , Sel Gomez ''Heart wants what it wants '' albo piosenke chopców ''Fool's gold''. Zależy o czym ma być. Z resztą weźmiesz to co będziesz uważała za stosowne ;). Jak tam zdrówko? (uwaga standard) kiedy next??? Mam takie pytanko w sumie nie w temacie - skąd jesteś? Sprawa pudełeczka - taakie kochanee *.* Podejżewam, że blondas aż kipi z zazdrości w środku ^^ Co do ogólnego motywu (jak zawsze) supcioooo! ! Wrócę jeszcze do piosenki : rozumiem, że chciałaś się poradzić or something, ale jak następnym razem skończysz rozdział w takim momencie to się do Ciebie przejdę ( o ile odpiszesz mi gdzie mieszkasz ;) ) !!!!! Lovki Kiski i Uściski Valery <33333 :-*:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D No wielkie dzięki za propozycję :* Rozważałam żeby sama jakąś napisać, ale to raczej zły pomysł, ostatnia się nie spodobała :p Ze zdrowiem lepiej, ale za to pojawiło się duuużo nauki ...cholera Kot mi gryzie buty :P Jak na coś wpadnę to myślę, że zabiore sie za pisanie :P Jestem w sumie z województwa łódzkiego, a ty? :D
      No chciałam zbudować takie napiecie, no wiesz :D
      Dzieki za komentarz :***
      Buziaki Lexy

      Usuń
    2. Jestem z zachodniopomorskiego xd. Też mam kota, ale ten mój to jednak woli gryźdź moje włosy albo ramię. Masz insta? Jak tak to podaj nazwe ;) Do zo _
      Valery :*******

      Usuń
    3. Mój też, gryzie co tylko się da :P Moje włosy w szczególności...może lubi ten kolor xd Nie ma, ale jak coś możesz podać mi swojego fb :p

      Usuń
    4. Nie korzystam z fb ( wiem, że to jedna z najdziwniejszych spraw w tych czasach, ale tak po prostu wyszło xd). Mam kilka pytań ;
      1. Uprawiasz jakiś sport?
      2. Co masz zamiar robić w przyszłości i dlaczego?
      3. Opisz Siebie w 4-5 cechach
      4. Kolor włosów, oczu. Opisz swój styl.
      Tak jakoś wpadły mi do głowy :P. Czekam na nexta ^^ Valery :***

      Usuń
    5. Okey :p
      1. O ile opierdalanie t sport, to tak :p A tak serio to nie mam na to czasu, bo niestety chodzę do technikum i muszę się uczyć, gdyż mam niedługo egzaminy zawodowe i praktyki. Więc niestety nie mam jak :p
      2. Szczerze to jeszcze nie wiem. Zobaczę co życie przyniesie. Jednak na pewno chciałabym wyjechać z Polski :)
      3. Wredna, szczera, pyskata, gadatliwa...sama nie wiem, nie umiem o sobie mówić :p
      4. Bardzo jasny blond. Wcześniej miałam przez ponad pół roku czerwone końcówki, ale ścięłam. Oczy mam zielono-niebieskie. Mój styl...matko nie wiem...wszystko co czarne, białe i ma ćwieki :p Przeważnie są to ciemne rzeczy i lubię duże naszyjniki :p
      Nie ma sprawy pytaj o co chcesz :p

      Usuń
    6. No nieźle. Współczuje Ci takiego ogromu nauki. :( Ja jestem dopiero w gimbazie '.' Też chcem w przyszłości uciec z Polski, zwiedzić świat, poznać ciekawych ludzi ( i Nialla ;) ), a nie tylko słchać o Tusku -,- . No to kolejne pytanka;
      1. Ile masz wzrostu?
      2. Gdybyś mogła ( i obyś kiedyś mogła ) zamieszkać w jakim kolwiek miejscu na Ziemi to gdzie by to było?
      3. Wspomniałaś o egzaminach zawodowych. Jaki kierunek?
      4. Czy twoja (że tak to nazwe) " fascynacja,, 1D nie przeminęła i nie zmalała pomimo Twojego wieku?
      5. Czy ktoś z Twoich znajomych wie, że prowadzisz tego bloga?
      PS. Czytałam bloga o Julie i Niallu ( booooooooooooooooooooooooski ), czy jeszcze go piszecie? ( cytuje: "Ola i Ola. A mnie dalej to bawi. Haha,, nie moge z tego haha) Valery xD :*

      Usuń
    7. 1. 170 cm
      2. Wydaje mi się, że byłby to Londyn. Kocham ten język, kulturę i Ligę Angielska w piłce nożnej ;p
      3. Technikum organizacji reklamy
      4. Szczerze to nie nazwałabym tego fascynacją. Kiedyś spodobała mi się ich muzyka i przez cały czas od czasu do czasu jej słucham. A zaczęłam o nich pisać bo oglądałam kilka filmików o nich i wydali mi się być bardzo fajni ;p
      5. Chyba tylko mój Głupek

      Nie tego bloga już nie piszemy :)
      No to pytaj dalej jak chcesz :)
      Buziaki Lexy :*

      Usuń
  3. Twój Głupek to Twój chłopak, przyjaciel, brat? Wydaje mi się, że dla mnie równie interesującą lokalizają do zamieszkania jak Londyn byłby też NY albo Melbourne.
    1. Wymień po 3-4 cechy każdego z chłopców, które najbardziej Ci sie podobają.
    2. Jaki gatunek filmów i książek lubisz najbardziej?
    3. Gdybyś miała okazję spotkać się z wybraną osobą na Ziemi kogo byś wybrała?
    Jak mijają Ci przygotowania do świąt? Jak tam prace nad nextem? ?? Wybrałaś już piosenke?
    Valery :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój najlepszy przyjaciel, który jest też moim chłopakiem :)
      1. O matko...nie potrafię tak :p
      2.Lubię thrillery, jakieś przygodowe i w sumie horrory ostatnio
      3. Sama nie wiem...może był by to Jay Asher, albo Richard Rider :p
      A weź już mam dość tych świąt, wszystko muszę sama zrobić :p na myślenie o kolejnym nawet nie mam siły szczerze mówiąc... :p
      Pytaj dalej :D A w sumie pytania możesz zadawać w zakładcę pod tytułem bloga"pytania do mnie" tam bedzie nam łatwiej :P
      Buziaki Lexy :**

      Usuń