I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

23 kwietnia 2013

Już rok!!

Cześć Mordki :*
Dziś jest mega wyjątkowy dzień, bo mija rok, odkąd założyłam bloga!!!
Sama się dziwię, ze tak długo wytrwałam, ale jednak :P
Więc chyba te moje wypociny choć troszkę lubicie co? :P 
Bardzo mocno Wam wszystkim dziękuję, za czytanie i komentowanie. Wasza słowa wiele dla mnie znaczą :)

Z okazji urodzin to a spełnię wasza życzenia :P W komentarzach piszcie, co byście chcieli widzieć w kolejnych rozdziałach, a ja wybiorę parę najlepszych pomysłów i coś tam z nich stworze :P Proszę postarajcie się, strasznie mi tym pomożecie :)

Co do kolejnego rozdziału to pojawi się...jeszcze nie wiem kiedy, bo go nie napisałam, do tego jest mało komentarzy, co nie motywuje mnie do pisania, więc mam nadzieję, ze rozumiecie :P
Kocham Was
Wasza Ola :)

7 komentarzy:

  1. +18 w rolach głównych Cassie i Niall. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że może troszkę szczęśliwego życia bez zawirowań albo jakaś nowa postać, albo wspólny wyjazd Niall'a i Kasandry

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanie o Niallu [SPAM]
    Historia jest o szesnastoletniej Chanel Styles, która została pokrzywdzona przez los.Kiedy była mała, jej jedynym przyjacielem był brat, Harry.Ona potrzebowała go...On jej...Pewnego dnia, Harry postanowił wyjechać wraz ze swoim ojcem do Londynu, aby spełniać swoje marzenia.Zostawił ją samą, zagubioną w tym wszystkim.Codziennie błagała boga na kolanach, aby Harry wrócił i wszystko było jak dawniej.Jednak on nie wracał...Powoli traciła nadzieję. Zaczęły się problemy...Jej świat nagle przyśpiesza, kiedy zostaje zmuszona, aby przeprowadzić się do swojego znienawidzonego brata i jego kolegi z zespołu.Po pewnym czasie wszystko się komplikuje.Chcesz wiedzieć co będzie dalej? Zapraszam na: loveme-likeyou-do.blogspot.com/
    Dalej nie przekonana ? Obejrzyj zwiastun:
    http://www.youtube.com/watch?v=QObcS4vIglI&feature=youtu.be
    Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj się im sobą nacieszyć ;)
    Życie bez zmartwień itp.
    Potem może się okazać, że matka Cassie ma od niepamiętnych czasów romans, a Cassie rodzeństwo..... tylko błagam nie niszcz znowu ich związku ;)
    Weny życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak zgadzam sie z anonimkiem na górze :) Nie psuj ich zwiazku zrob zamieszanie w rodzince :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oo scena +18 z Cassie i Niallem, żeby się sobą nacieszyli przytulaski i całuski i żeby Niall haha wiecej sie o nia zatroszczyl wtedy ona sie odrobinke wkurzy a on jej na to ze chce dbac tak o nia bo jest jego calym zyciem a ona go pocaluje haha takie moje wyobrazenia, i tak niech sie cos w rodzince zadzieje wtedy Nialler bedzie mogl ja wspierac no i oczywiscie pod zadnym pozorem nie niszcz ich zwiazku sa dla sb stworzeni ;*** Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na bloga KOCHASZ-BO-NIE-WIEM.BLOGSPOT.COM Tylko małymi literami :D

    OdpowiedzUsuń