I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

11 lutego 2013

KONKURS


Hej Mordki!
Wpadłam na pewien pomysł.
 Otóż wymyśliłam że zorganizuję konkurs na najlepszego One shorta o 1D!
Prace przesyłajcie na mojego maila aleksandra0609@onet.pl w temacie wpisując "konkurs". Oczywiście podpiszcie się tak aby przy ogłoszeniu wyników było wiadomo o kogo chodzi :)
Pracę będę przyjmować do 25. 02. 2013r. Jeśli będzie mało uczestników, to przedłużę termin:)
Praca która zajmie pierwsze miejsce opublikuję na moich wszystkich trzech blogach, i oczywiście zareklamuję blog wygranej.
Wiem że może nie jestem godna aby oceniać kogoś, ale wydaje mi się że to dobry pomysł dla was aby sprawdzić samych siebie, a dla mnie bo szukam inspiracji :)





A i przypominam ze nizej jest rozdział i jeśli nie będzie pod nim 35 komentarzy to nie pojawi się kolejny
Kocham Was
Wasza Ola :)

1 komentarz:

  1. Wysłałam ci imagina, ale nie jestem pewna czy dotarł. Jeśli go otrzymasz napisz (najlepiej e-mail)
    Iwona :*

    OdpowiedzUsuń