I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

24 lutego 2013

Rozdział 82

Gdy wróciliśmy do hotelu, poprosiłam Niall'a abyśmy zajrzeli do taty. Nie rozmawiałam z nim od wczoraj i trochę się martwię. . Wraz z blondynem stanęliśmy przed drzwiami jego pokoju i zapukaliśmy. Po chwili otworzył nam w samej bieliźnie
-Ooo kochani a co wy tu tak wcześnie robicie?
-Przyszłam sprawdzić czy wszystko w porządku. No wiesz po wczoraj
-No jasne że w porządku
-Podpisała?
-Pogodziliśmy się i swędziliśmy trochę czasu razem-odparł wzruszając ramionami
-Ale jak to?-zapytałam zszokowana otwierając oczy jeszcze szerzej
-No normalnie. Doszliśmy do porozumienia-uśmiechną się szeroko
-Normalnie? Po tym co mi wczoraj powiedziała? Jak mogłeś mi to zrobić?!-krzyknęłam wściekła
-Kotku wracaj do łóżka-usłyszałam z głębi pokoju jej znudzony głos
-Ona tam jest prawda?-wskazałam na przestrzeń za plecami ojca
-Córeczko proszę...-nie dałam mu dokończyć bo wbiegła do sypialni. Leżała w białej pościeli z poczochranymi włosami
-Co ty tu....
-Nienawidzę cie słyszysz?! Specjalnie rujnujesz mi życie! Co ja Ci takiego zrobiłam?! Czym na to zasłużyłam? Już nigdy nie chcę cię widzieć...-obróciłam się w stronę drzwi wyjściowych w których stał ojciec i Niall, i poprawiłam się-Was widzieć. Niall chodźmy-rzuciłam wychodząc. Chłopak objął mnie ramieniem i w ciszy doszliśmy do naszego apartamentu. Cholernie chciałam się w niego wtulić i rozpłakać jak mała dziewczynka, ale nie mogłam. Nie mogłam dać im tej satysfakcji.
-Martwiliśmy się o was-zaczął Liam gdy tylko przekroczyliśmy próg
-Przepraszam to moja wina-mruknęłam siadając na krześle w kuchni
-Nic nie jest twoją winą Cassie- Niall kucnął przede mną i patrząc mi w oczy kontynuował- to jej wina że pragnie tylko pieniędzy, i jego ze tego nie widzi. Ty jako pierwsza to zauważyłaś...I postąpiłaś słusznie
-Cokolwiek się stało, pamiętaj że masz nas-rzekł Lou uśmiechając się
-Przyjaciele na zawsze-dodał Hazza i wszyscy zrobiliśmy grupowego Misiaka
-Kocham Was chłopcy
-My ciebie też
Usiedliśmy w salonie, włączając telewizję, a ja w końcu wydusiłam to co chodziło mi po głowie
-Chłopcy, ja muszę zrezygnować z pracy
-Ale dlaczego?-zapytał zaskoczony Niall
-Zrozumcie mnie, nie chcę być teraz blisko żadnego z nich. Jutro zadzwonię do Jennifer zrezygnacją i wrócę do domu
-Nie możesz
-Zayn ma rację. Ciężko na to pracowałaś, nie możesz pozwolić, aby ci to odebrali. Pomożemy Ci-zapewnił Liam. Nie zdążyłam odpowiedzieć bo do salonu wtargnął ojciec
-Szybko zbieramy się, zaraz mamy wywiad. Trochę się zasiedziałem, więc musimy się śpieszyć
-Nie jedziemy-odparł spokojnie Louis nie odrywając wzroku od ekranu telewizora, a chłopcy chyba wiedzieli co planuje bo zachowali się tak samo.
-Bez żartów serio musimy się śpieszyć
-A my ci serio mówimy że nigdzie nie jedziemy
-A to niby dlaczego?
-Bo nasza przyjaciółka nas potrzebuje- Hazza wskazał na mnie-jak byś nie wiedział to zawiodła się na rodzicach i potrzebuje wsparcia
-Nie zachowujcie się jak dzieci. Marsz do auta
-My się zachowujemy jak dzieci? Lepiej spójrz na siebie!-Niall stał z nim twarzą w twarz-masz tylko jedną córkę, a tak bardzo ją ranisz-Irlandczyk aż buzował ze złości-to jest aż niewiarygodne jak głupi jesteś nie widząc jej cierpienia. Tylko w tobie miała oparcie
-Tylko we mnie bo ty ją już nie po raz pierwszy zawiodłeś!-wykrzyczał Paul
-To prawda-odparł blondyn spokojnie-zawiodłem ją, ale każdego dnia cholernie tego żałuje. Żałuję ze nie jestem kimś na kogo zasługuje, ale ją kocham i nigdy nie przestanę walczyć o kogoś tak wspaniałego jak ta słodka blondynka-moje serce zamarło. On powiedział to głośno. Chwiejnym krokiem wyszłam na balkon. Ocno zaparłam się o barierkę i łapczywie chwytałam chłodne powietrze
-Wszystko w porządku Cassie?-usłyszałam za sobą głos mojego przyjaciela
-Tak...Nie...Nie wiem Harry on..on...
-On postawił się Twojemu Ojcu-Hazza wyjął mi z ust to co próbowałam wydusić
-W głowie mi się to nie mieści, że tak po prostu to powiedział-szepnęłam spogladajac kontem oka na loczka
-Nie powiedział tego tak po prostu. Nawet sobie nie wyobrażasz jakie to było dla niego trudne. Musiał przezwycieżyć strach i wszystko co go blokowało, bo nie mógł pozwolić aby Paul się tak zachowywał
-Naprawdę?
-Naprawdę-zapewnił mnie przyjaciel usmiechajac się ciepło
-I co ja mam teraz zrobić?-zapytałam przerażona
-Twój umysł jest skołowany, ale serce już dawno podjęło decyzję. Musisz tylko zajrzeć w głąb siebie i odnaleźć ją...-chłopak objął mnie raieniem. 
-Dziękuję Harry. Jesteś najwspanialszym przyjacielem na świecie-
-Wiem to-uśmiechnął się do mnie szeroko i dodał szeptem-Pamiętaj ze nigdy nie zostawię Cię samej. Cokolwiek by się działo to zawsze będę przy Tobie...bo Cię kocham Cass -wtuliłam sie ocno w koszulę loczka nie mogąc opanować wzruszenia
-Już zawsze będziesz moją małą siostrzyczką-dodał całując mnie w czubek głowy.... 

***********************************************************************************************************
Hello mordki :)
A więc jest rozdział. Mi osobiście średnio się podoba, ale nie wiedziałam już co z nim zrobić:)  Mam nadzieję ze wam choć trochę przypadnie do gustu. W końcu wyjaśniło się co nasz Harry czuje do Cassie...albo i nie...
 Rozdział dedykuję Mojej Kochanej Kamci i Pawłowi :P
 Szantaż niech będzie na hmmmm...37 komentarzy?:P
Tak wiem jestem okrpna, ale bez tego nie chce Wam sie komentować :)
Zapomniała bym :Konkurs który ogłaszałam kilka postów temu anuluję, gdyż jest mało chętnych.Przykro mi
Kocham Was 
Wasza Ola :*

42 komentarze:

  1. te twoj szantaże.. ;P
    rozdział boski, kolejny, boski.
    dziewczyno jak ty to robisz ?
    rozumiem, że musisz czasami posługiwać się tymi szantażami. jeśli jest dużo opinii szczególnie pozytywnych strasznie motywuje to do pisania. Wiem o tym doskonale bo ja też piszę opowiadanie. Niestety mam taki sam problem jak ty na początku.. ehh..
    rozdział boooski.powtarzam się. no cóż.
    błagam niech Cassie wróci już do Niall'a bo się popłaczę ..:) mówię na serio.
    a co do Hazzy to on to tak powiedział na serio, że ją kocha tak kocha czy tylko kocha kocha ?
    jeśli zrozumiesz oczywiście ;3
    czekam na kolejny. kiedy się pojawi ?
    całuję i pozdrwaiam moją ulubioną pisarkę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ohhh ile czekałam na tak wspaniały rozdział :D podpisuję się pod poprzedniczką, niech Cassie wróci do Nialla, on tak się stara ! boski rozdział i nie masz prawa mówić, że jest beznadziejny czy coś, bo nie jest :))

    Czekam na kolejny ! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebisty nie mogę doczekać się na następny :D wtręcie cassie chce wszystko wytłumaczyć mam nadzieje :D

    do następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh ty szantazystko :P Dziekuje za dedyk Kochanie :***
    Ej Bratowa Co Ci się w Nim nie podoba? On jest zajebisty!
    Ojciec Cassie...Ugh zabiłabym takiego ojca! Ale za to Niall bardzo dobrze zrobił, że się mu postawił on jeden potrafił mu powiedzieć wszystko:D
    Awwww Hazza <3 On jest zakochany... chyba xD
    Pisz kochanie szybciutko następny!

    Uwielbiam, KaMa xD <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kochanie :* Dziękuję za dedyk słońce <3
    Rozdział super :D Nie wiem co Ci się w Nim nie podoba :D
    Tak wiem jestem jedynym chłopakiem, który czyta bloga o 1D. Nie przepadam za Nimi, ale Twoje opowiadanie ma to coś w sobie, że wciąga :)
    Pozdrawiam, Paweł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział super jak zwykle :D
    I niech już będą razem znów bo nie wytrzymam :)

    zapraszam do mnie
    my-story-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno, proszę cię weź nie szantażuj, bo umrę z niecierpliwości....
    Jesteś naprawdę niesamowita, masz wielki talent.
    Twoje opowiadanie czyta się z naprawdę wielkim zainteresowaniem.
    Tylko proszę odpuść już temu biednemu chłopakowi i niech będą razem :)
    Rozdział zajebisty, zresztą jak wszystkie inne ;)
    Nie mogę się doczekać następnego....

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem nie tyle liczy się ilość komentarzy, ale raczej to o czym są.
    Opowiadanie świetne, bardzo wciąga.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. NIALL + CASSIE ! PLEAAAAAAAAAAAAS <3 <3 <3
    oni do siebie idealnie pasują :d
    Super rozdział, wzruszająca rozmowa Harrego i Cassie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdzial odlotowy :D Niech w końcu Cassie i Niall będą razem :D Fajnie ze Harry pomaga tak dla Cassie i dobrze ze Niall się o nią dalej stara :) Mam nadzieje że wszystko sie ułoży i czekam z niecierpliwością na następny rozdział :D
    Pattie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak! Tak! Tak! Nareszcie :3 Rozdział jak zwykle super :) Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super mi sie osobiście bardzo podoba i zasługuje na wieksza publicznoscv

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetny ;)
    Cudne to twoje opowiadanie :)
    Dodaj następny....

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne <3 Dziękuję ci za tego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę następny!!!!!! ;)
    naprawdę świetnie piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zajebiście :) dodawaj nastepny szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. BOŻE ! GENIALNY ! *-* Harry chyba się zakochaaał! ^^ Ale już nie mogę sie doczekać na następny rozdział ! <3 Kobieto daje ci całą moją MOC która we mnie tkwi abyś miała jak najwięcej siły na pisanie tego bloga ! *.* Dziękuję że go założyłaś, i prowadzisz cały czas <33


    Kocham xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny rozdział <3
    Mam nadzieję, że Niall i Cassie w końcu będą razem *___*
    Świetnie do siebie pasują^^

    Klauduś <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Odlot :D CHCĘ NASTĘPNY ROZDZIAŁ <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rozdział :D
    Kochammm go ; xx
    ja też piszę , więc zapraszam do mniee :)
    + obserwuję .
    http://oliwia-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. SUPER!!!!!!
    Całe opowiadanie jest prześliczne, TY jesteś niesamowita.
    Kocham tego bloga:)
    Tylko proszę niech Niall i Cassie do siebie wrócą...
    Czekam na następny rozdział...

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne :D czekam na następny rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odlot!!! :3 niech Cassie i Niall będą razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chce następny rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże co za Patologia Cassie ma teraz naprawdę trudno i bardoz dobrze, że Niall jej pomaga, gdyby nie on, aż myśleć nie chcę co by było z Cassie.
    Kobieto ja zaraz umrę z tej flustracji, że nic nie można odgadnąć w słowach Harrego ja już się pogubiłam co do uczuć, ale dzięki temu to opowiadanie jest cudowne!!!!!
    Mam nadzieje, że to nie jest prawdziwa miłość bo ,,Niall&Cassie Forever"
    Jej Mtka zachowała się jak zwykła prostytutka, a jej ojciec zaślepiony kłamliwą miłością o JEZUSIE.
    Przewiduje, że w najbliższych rozdziałach będzie dużo zmian na lepsze i mam nadzieje, że mam rację. Rozdziały jak zawsze piszesz cudowne i nie przecz bo to i tak nic Ci nie da.
    Tera krótko bo brak czasu tak więc przepraszam, ale to i tak nic nie zmienia nadal kocham Ciebie i tego bloga.

    PS Błagam komentujcie czytelniczki i czytelnicy.

    OdpowiedzUsuń
  27. cudooo *___* tylko proszę bez żadnych romansów z Harrym , Cassie musi być z Niall'em... xD

    OdpowiedzUsuń
  28. No dalej ludzie! Dobijmy do tych upragnionych 37 komentarzy ;)
    Rozdział świetny, zresztą jak zawsze. jesteś genialna.
    Tyko proszę niech Cassie i Niall będą razem :)
    Nie sądziłam, że to opowiadanie może mnie tak wciągnąć
    po prostu SUPER!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudo :D chcę następny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oj jest świetny .. wspaniały cudowny

    OdpowiedzUsuń
  31. Mówiłam już kiedyś, iż uwielbiam twojego bloga, dziewczyno masz talent ;) Pisz

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam tego bloga, naprawdę można się uzależnić:)
    Proszę dodaj nowy rozdział jak najszybciej!!!
    Mam nadzieję że Niall i Cassie będą razem...

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki Niall jest tu wspaniały. Tak wspaniale się zachował stając w obronie Cassie. Niech oni będą już razem, bo przecież tak do siebie pasują.
    Ciekawa jestem co będzie z Harry'm. Czy kocha ją tylko jak siostrę czy będzie stanowił konkurencję dla Niall'a. Ma nadzieję, że nie, bo ja chcę żeby Niall i Cassie byli już razem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Odlot :D Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niech Cassie i Niall będą razem :3 rozdział super ekstra odlot :3

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny rozdział , a zwłaszcza ta końcówka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niesamowity...
    Błagam dodaj coś wreszcie i proszę niech będą razem....

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak dodaj następny jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja chcę jeszcze!!
    Proszę dodaj następny jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dodaj następny proszę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń