I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

27 marca 2013

Rozdział 85


Dalej siedzieliśmy w tej samej pozycji, i żadne z nas nie wiedziało co powiedzieć. Po chwili do pokoju wpadli wszyscy oprócz Hazzy.
-Czy ten idiota mówi prawdę?-zapytał podekscytowany Liam
-To zależy co mówi....
-Że chyba jesteście razem-spojrzeliśmy z Niall'em po sobie i w końcu chłopak wymamrotał cały czerwony
-No ta prawda...
-No nareszcie!-chłopaki zaczęli się wydzierać i skakać po wszystkim, aż w pewnym momencie Lou wydarł się
-Zaczekajcie, mam pomysł!!-i wybiegł z pokoju. Po chwili pasiasty wrócił z jakąś małą zieloną gałązką w ręce.
-Czas na buziaka pod jemiołą. Ja to mam głowę co?-rzekł dumny z siebie Tommo i zawiesił rękę z roślinką nad naszymi głowami
-Louieh, ale to jest paprotka...
-Nie zwracaj uwagi na szczegóły, tylko całuj, bo mi ręka drętwieje-zarządził wywracając oczami
-Ale po co to wszystko?-zapytałam
-Bo jak nie zobaczymy to nie uwierzymy-wyszczerzył się Malik
-Chyba nie mamy innego wyjścia-szepnął Niall uśmiechając się słodko. Dłonie położył na mojej tali, i przysunął mnie bliżej siebie. Swoje ręce ułożyłam na jego szyi i złączyliśmy nasze wargi w słodkim i czułym pocałunku.
Usłyszałam charakterystyczny dźwięk robionego zdjęcia, i momentalnie oderwałam się od Horana.
-Malik czy Ty właśnie zrobiłeś, to co myślę, ze zrobiłeś?-zapytała mierząc mulata podejrzliwym spojrzeniami. Chłopak schował telefon za plecami i z niewinną miną pokręcił przecząco głową
-Telefon-rzekłam wystawiając dłoń przed siebie
-No weź, wyśle tylko Danielle i Eleonor
-No dobra...-mruknęłam
Po chwili rozbrzmiał dźwięk mojego telefonu, a po odebraniu dobiegły mnie dzikie piski radości. Nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego jak bardzo naszymi kłótniami martwiliśmy przyjaciół.
W drzwiach stanął Hazza z bladym uśmiechem. Wszyscy od razu zwrócilismy na niego uwagę
-Gratuluję. Tak bardzo się cieszę-rzekł uśmiechając się sztucznie. Za dobrze go już znam, zeby uwierzyć, ze naprawdę jest dobrze.
Co się z nim ostatnio dzieje? Wcale się nie uśmiecha, ani nie wygłupia...
Resztę wieczoru spędziliśmy na oglądaniu filmów i urządzaniu bitwy na popcorn. Wszystko była wspaniale...oprócz Harry'ego. Cały czas siedział pogrążony we własnych myślach, i nic nie rozbawiało go na dłużej niż kilka sekund. Mój przyjaciel ma jakiś poważny problem, a ja nie wiem jak mu pomóc...Muszę coś wymyślić. Muszę jakoś sprawi by przywrócić uśmiech na jego twarz...

-Kotku...-usłyszałam cichy szept nad uchem i otwarłam zaspane oczy. Nad sobą ujrzałam Irlandczyka
-Chodź do swojego pokoju, tam będzie Ci wygodniej
-Dobrze-mruknęłam i podniosłam się. Jednak jak tylko stanęłam na nogach blondyn wziął mnie na ręce i ruszył ku mojemu pokojowi. Byłam tak zmęczona, ze nie miałam nawet siły protestować, po prostu wtuliłam się w jego ciepły tors.
Chłopak delikatnie położył mnie bardzo delikatnie na łóżku, okrył kołdrą i już chciał odchodzić, lecz zatrzymałam go za rękę
-Nie zostawiaj mnie. Tak bardzo Cię teraz potrzebuję...-wyszeptałam ledwo dosłyszalnie. Chłopak znieruchomiał i czułam, ze rozważa co teraz zrobić. Po krótkiej chwili zajął miejsce obok mnie
-Jestem, i już zawsze będę przy Tobie
-Zaśpiewaj mi coś-poprosiłam. I po chwili usłyszałam, jak z jego gardła wydobywają się delikatne dźwięki


You are the light that's leading me to the place
Where I find peace again
You are the strength that keeps me walking
You are the hope that keeps me trusting
You are the life to my soulYou are my purpose
You're everythingAnd how can I stand here with you
And not be moved by you
Would you tell me how could it be any better than this



I teraz już mogłam spać spokojnie. Mając go przy sobie i wiedząc, ze jest tylko mój...Na zawsze...

*********************************************************************************
No cześć Mordki moje!!
Co u was
Wiem, ze dawno mnie tutaj nie było, ale dopadł mnie brak weny. Dlatego też ten rozdział jest jaki jest:P
(Możecie dziękować jednemu Głupkowi, za to ze mnie zmotywował do dokończenia go :P )
Postaram się szybko napisać kolejny, ale nie wiem czy wyjdzie.
Mam nadzieję, ze chociaż trochę się Wam spodoba i skomentujecie!!:P
Liczę na więcej komentarzy niż pod poprzednim:)
Kocham Was
Wasza Ola :**

12 komentarzy:

  1. Hej!
    Ale słodkie awww boski ten rozdział. Jestem ciekawa co się stało w Hazzą bo nie wygląda mi to na : "nie jestem w humorze" tylko coś innego, albo naprawdę Harry się zabujał w Cassie. Jeśli to prawda niech to będzie słabiutkie zauroczenie, bo jeszcze coś się stanie i zacznie, się coś dziać z Niassie.
    Uwielbiam tą piosenkę mam ją w każdej mojej playliście. Rozdział jest jaki jest, czyli boski jak zawsze. Podaj adres, a może osobiście podziękuje temu "Głupkowi", ale jakby co dziękuje wam. W związku z rozdziałem to twoje TROCHĘ to mało powiedziane, można powiedzieć, że nic bo rozdział o wiele lepszy jest niż nic.

    Czytelniczki/niki Ola na nas liczy tak więc napiszcie dla niej więcej komentarzy niż pod ostatnim.

    Pozdrowionka od Julci:***
    KC

    OdpowiedzUsuń
  2. No Hey :**
    Rozdział jest świetny! Nie wiem co mam więcej powiedzieć, bo zatkało mnie ;P
    Nawet nie wiesz jak się cieszę Niassie *.*
    Jestem niezmiernie ciekawa o co chodzi z Hazza... Bo chyba to nie jeto to co ja myśle, a wiem, że ty wiesz o czym ja myśle :P:P
    Niech zgadne tym 'Głupkiem' jest pewnie chłopak z Radomia? hehehe:P
    Pisz szybciutko natępnego Bratowo ;***

    Pozdrawiam KaMa<3

    Błagam WAS komentujcie!!!

    No i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    dream-of-brown-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział wyszedł przecudowny no i wreszcie są razem ! Yeaaaaaaaaah <3
    Strasznie zaintrygował mnie Hazza. Mam tylko nadzieję, że nie popsuje stosunków Cassie z Horanem.
    No to tyle. Do następnegooo <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie :D Zaaaajebiaszczy rozdział :) Szkoda trochę Harry'ego ale i tak naj lepiej by bylo gdyby Niall i Cassie do końca byli razem :D Jak zwykle czekam z niecierpliwoscia na nastepny zajebiaszczy rozdzial :D Życzę dobrej weny i 3maj się :D
    Pattie.x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie! Bardzo jestem wdzięczna "Głupkowi", bez niego umierałabym z ciekawości;)Tzn po przeczytaniu tego rozdziału też umieram mam nadzieję że szybko pojawi się następny!!!Szkoda Harry'ego ale mam nadzieję że nie zakłóci ich związku, oni muszą być razem :)Czekam z niecierpliwością na następny i życzę ci duuużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję jest cudowny, cudowny, wspaniały rozdział z utęsknieniem czekam na każdy kolejny

    OdpowiedzUsuń
  7. mhqejhgqegf jaram się ! To jest genialne !

    OdpowiedzUsuń
  8. zapiszę sobie , będę czytać :) . Zapraszam do mnie : http://1dimaginepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boooże kocham ten bloog <33 Jest boooski *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! :D Wreszcie są razem ! No nie mogłam sie doczekać na ten moment, lubisz trzymac w niepewności :))

    OdpowiedzUsuń
  11. *u*! Genialny! <3 Kocham Cie,Kocham Cię, Kocham Cię! <3 Chcę tylko wiedzieć co z Harry'm... Bo domyślam się ale chce wiedzieć! *-*

    Zapraszam na mojego bloga, prowadzę go z przyjaciółką: http://potato-team.blogspot.com/ <3

    Kocham. xxxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział:) Uwielbiam twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń