I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

11 grudnia 2012

Rozdział 69

Wakacje były wspaniałe. Wszyscy bez wyjątku świetnie się bawili, a co najważniejsze, odpoczęli po miesiącach ciężkiej pracy. Lecz jednak nic nie trwa wiecznie i kiedyś musieliśmy wrócić do rzeczywistości. Właściwie to „kiedyś” nastąpiło bardzo szybko, bo już po tygodniu.
Wróciliśmy do domu, a tam dopiero zaczęło się całe szaleństwo. Wszyscy biegali, pakowali się, załatwiali jakieś sprawy, i tylko wieczory zostały nam by nacieszyć się sobą przed wyjazdem chłopców. Najczęściej siadaliśmy w salonie i zajmowaliśmy się jakimiś błahymi sprawami.
Lecz nie ważne co robiliśmy, ważne ze razem...

Pożegnanie, jak to pożegnanie nie należało do najprzyjemniejszych. Wszyscy starali się jakoś trzymać, lecz słabo nam to wychodziło. Ja El i Dani trwałyśmy w żelaznym uścisku naszych chłopaków i cicho łkałyśmy, Zayn palił papierosa za papierosem. Najgorzej było z Harrym. Nadal nie był w najlepszej formie po zdradzie Jessicy. Swoją drogą dzwoniła do każdego z nas parę razy, ale ignorowaliśmy ją. Nie potrafiła bym jej wybaczyć po tym co zrobiła loczkowi. Hazza często teraz rozmawiał z Kate, ale to nie było już to samo co wcześniej. Krył się z tym że jest mu ciężko, udawał że już jest w porządku, nawet mu to wychodził, ale słyszałam jak w nocy wypłakuje się w poduszkę. Było mi go zal. Chciał mu pomóc...ale nie wiedziałam jak. 
Zbliżyliśmy się ostatnio trochę do siebie. Czasami wychodziliśmy razem na taras i wtedy trochę się otwierał i cokolwiek mówił o swoich uczuciach . Mówił że nie jest tak jak by chciał żeby było. Wiedział że może na mnie polegać, a ja na nim...

Wraz z dziewczynami postanowiłyśmy wspierać się w tym ciężkim okresie, i zamieszkałyśmy razem.
Dzięki pracy która zabiera mi większość czasu, nie jest aż tak rozbita jak podczas poprzedniego wyjazdu. Jedynie w nocy mam czas na przemyślenia, bo w dzień z moimi przyjaciółkami gdy wszystkie wracamy z pracy staramy się zająć czymkolwiek. Często chodzimy na zakupy, do kina, na kawę.
Zaczęłyśmy się powoli przystosowywać do tego wszystkiego i jakoś dajemy radę. Oczywiście z wielkim trudem, ale radzimy sobie.

Ostatnio rozmawiałam z Harrym i mówił że Zayn chyba znalazł sobie dziewczynę. Wszyscy wiemy jak długo zazwyczaj trwają jego związki więc nikt nie bierze jego nowych partnerek na poważnie i nie stara się z nimi zaprzyjaźnić.

Jedynym pocieszeniem w tej całej sytuacji jest to że w pracy nieźle sobie radzę. Jennifer już powiedziała że szykuje dla mnie duży projekt, abym była gotowa. Bardzo podoba mi się tam. Atmosfera jest świetne, a ludzie bardzo mili. Na razie jestem pod skrzydłami Philipa. To świetny facet i genialny artysta. Świetnie nam się razem pracuje. Trochę już męczy mnie ta cała sytuacja.

Minął dopiero miesiąc i już zaczyna się coś psuć. Chłopcy zaczynają dzwonić coraz rzadziej, nie wiem co się dzieje... Próbowałam ostatnio dodzwonić się do Nialla, lecz na marne. Oddzwonił po kilku godzinach żeby zapytać czy coś się stało, gdy odparłam że nie szybko pożegnał się tłumacząc ze ma dużo pracy.
Rozumiem że nie ma tyle wolnego czasu aby cały czas ze mną rozmawiać, ale ograniczanie się do jednego i to krótkiego telefonu na dwa dni to chyba przesada. Zresztą gdy dzwoni często zaczynamy wytykać sobie wszystkie błędy. Już po prostu nie wiem co robić.
Chyba zaczynam świrować z tej tęsknoty...
Staram się być wyrozumiała, ale nie potrafię.

Coraz bardziej się niepokoję. Już nie wiem co robić. Niall z dnia na dzień coraz bardziej mnie olewa. Dziewczyny mówią mi że to normalne, że chłopcy muszą przywyknąć do tej sytuacji, i że jest im ciężko gdy nie maja nikogo bliskiego obok siebie.
Boje się. Boję się co będzie dalej. Jeśli cała trasa ma właśnie tak wyglądać to nie dam rady. Za bardzo go kocham by umieć znieść tą całą dziwną sytuację i bark zainteresowania z jego strony...

****************************************************************************************************************************
Hej!
Nareszcie pojawił się kolejny, cieszycie się?
Mam nadzieję że tak. Długo nic nie było, bo myślałam co tu zrobić z tymi komentarzami.  Bo nie da się ukryć że ani trochę się nie staracie. A wiec postanowiłam znów was szantażować (buahahha- jestem okropna wiem to ). Nowy rozdział dodam tylko wtedy gdy pod tym będzie hmmm...12 komentarzy!
 Więc jak damy radę czy nie? Musimy dać!
Dzięki Kama!
Kocham Was bardzo mocno, więc postarajcie się dla mnie :*
Wasza Ola

20 komentarzy:

  1. Super rozdział ! :D mam nadzieję , że reszta postara sie z komentarzami , czas najwyższy ! martwię się trochę o związek Nialla z Kasandrą .. mam nadzieję że bedzię ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny xd i mam niezmierną nadzieję ze bd wszystko dobrze pomiędzy niallem a Cass xd nie lubię jak się klucą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski, ale czemu taki krótki ?? :( Mam nadzieję że Niall i Kasandra się pogodzą :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski rozdzial *_* tak jak zwykle :) Cassie chyba oszalej bez Naillera... Mam ogromna zaznaczam OGROMNA nadzieje ze wszystko miedzy nimi bedzie okey bo szkoda by bylo zniszczyc tak wspaniala pare przez glupia trase.

    Haha Ja i ta moja kreatywnosc ;p

    A i Nie ma za co :) Jak to sie mowi... ZAWSZE DO USLUG :P

    Do natepnegoo :***

    No a teraz pare slow do czytelniczek: Prosze Was postarajmy sie dla Oli bo wiem jak te komentarze sa wazne dla blogera daja natchnienie aby pisac nastepny rozdzial :) Takze Ja Blagam Was KOMENTUJCIE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny 69 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. CO?! ŻE JAK?!
    Moja pierwsza reakcja kiedy przeczytałam rozdział; "..Zamorduję ją, będę torturować, a potem zadźgam łyżką..", później przyszedł czas na racjonalne myślenie (owszem, raz na sto lat mi się zdarza . ;p) "Nie zrobi tego, nie odważy się". gdyby to nie był blog o Horanie podejrzewałabym, że zamierzasz spiknąć Cassie z Harrym (nie jestem temu przeciwna, of course), ale to raczej mało-prawdopodobne. ;3

    Okey, oddalmy ten scenariusz. Jeszcze ci podsunę jakiś pomysł i... heh. Nieważne. ;> Co ty knujesz, kochana? Pozwól, że powtórzę pytanie z kilku rozdziałów temu; "Mam się bać?" Powiedzmy, że to puenta mojej ślicznej, chaotycznej wypowiedzi.

    Trzymaj się. xx
    Madziaa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochanie kochanie...brakowało mi twoich cytuję "ślicznych, chaotycznych wypowiedzi"
      Cassie i Harry powiadasz(zastanawia się z niecny uśmiechem) może może...
      Co do rozdział jak najbardziej masz się bać!!
      Moja jakże piękna blond głowa już prawie wymyśliła ten niecny plan, więc czekaj na kolejny rozdział!
      Do następnego Kocham Ola :)

      Usuń
    2. Tęskniłaś za moimi tekstami? A ja to co?! ;o Noo... Foch Forever z przytupem i fanfarami. :( xD
      Urodziłaś się z zamiłowaniem do dręczenia ludzi, czy tylko nade mną uwielbiasz się pastwić? ;3 Oj tam, ja też cię kocham, ty zła kobieto.

      Niecny plan? Oli, Oli, Oli... czekam, czekam (przypominam, że piszesz o nim od kilku postów) i aż zżera mnie ciekawość. Heh. Pozostaje mi tylko czatować na nowy rozdział i mieć nadzieję, że zlitujesz się nad moim nędznym losem. ;<

      M.

      Usuń
    3. No nie fochaj się, przecież wiesz że za tobą zawsze tęsknię, a twoje teksty to po prostu dodatek do całokształtu :P

      Nie raczej to u mnie normalne i uwielbiam dręczyć wszystkich dookoła jak często tylko się da :P

      No wiem wiem, ale wiesz niestety na wszystkie genialne pomysły wpadam w szkole i to na tych najokropniejszych lekcjach, a gdy zaczynam cokolwiek z tym robić to kończy się zazwyczaj :" Olka przestań w końcu bazgrać w tym zeszycie, i może zacznij słuchać tego co mówię!" lub "skończ już malować w tym zeszycie i zajmij się lekcją!" więc sama rozumiesz jakie jest ciężkie moje życie...
      Ale bez obaw sprawy mają sie coraz lepiej buahahahah-tak to mój demoniczny śmiech :)
      :)
      PS Tak fajnie mnie nazywasz-Oli...podoba mi się! :*

      Usuń
  7. Rozdział 69 ! Jak zwykle cudny kochana. Och Harry czuwa XD
    Kocham
    Emily<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Exrta, czekam na nexta ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. krótki.. za krótki :C mam nadzieję, że między Niallem a Kasandrą będzie okej :C nie lubię gdy oni się kłócą. :C świetny i czekam na nexta :)
    ~Nulka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny <33 ale krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam to opowiadanie, czekam na następny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyżby to koniec tego związku?!Czyżby nasza Cassie związała się z tym 'facetem' z pracy ?! Idę się doczytać w następnych rozdziałach <3 / Iza. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks on your marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you are a great
    author.I will remember to bookmark your blog and definitely will come back sometime soon.

    I want to encourage yourself to continue your great
    posts, have a nice morning!

    Here is my web site ... herbal party pills

    OdpowiedzUsuń
  14. Аn outstanding share! I haѵe just fοrwardеd this onto а cowoгker who hаd been doing a little homeωoгk оn this.
    Αnd he actually οrdered me ԁinner simply becаuse I disсoverеd it for him.
    .. lol. So let me reωοгd this..
    .. Thаnk YOU foг the meal!! But yeаh, thanks for sρenԁing the timе to talk
    abοut this subϳect hеre on your іnternet
    site.

    my web-site legal speed drugs

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello there! I know this is somewhat off topic but I was wondering
    if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding
    one? Thanks a lot!

    Also visit my blog post: legal amphetamines

    OdpowiedzUsuń
  16. This dеsign is speсtaсulaг!
    You obviоusly κnow how to keep a reader entertained.
    Between your wit and yοur ѵiԁeos, I
    was almοst moνed tо ѕtart my оwn blog (well, аlmoѕt.
    ..HаHa!) Excellent job. Ι гeally loved what
    you had to say, аnd more than that, hoω you presented it.
    Τoо cool!

    Fееl free to surf to my blog рost; legal ecstasy-like drug usa

    OdpowiedzUsuń
  17. I conѕtantly emаiled this web site рoѕt pаge
    to all mу cοntаcts, ѕince if like tо гeаd it next my сontаcts will too.


    Alѕo viѕit my web-sіte legal ecstasy

    OdpowiedzUsuń