I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

11 października 2012

Przeczytajcie!!

Cześć Mordki!!

 

Dziś będzie tylko krótka informacja(a może nie taka krótka)

A więc nie mam pojęcia kiedy pojawi się nowy rozdział bo pod poprzednim nie jest za wiele komentarzy, co nie jest motywujące. Bo wiecie gdy wchodzę i widzę pełno komentarzy pod rozdziałami to od razu mam wenę i chęć do pisania.

W ankiecie zaznaczyły się 74 osoby, więc nie rozumiem dlaczego jest w porównaniu z osobami czytającymi tak słabo z komentarzami.

Wiem że niektórym bardzo zależy bo udowadniają mi to pod każdym nowym postem, i jestem im za to niesamowicie wdzięczna :)

I wiecie im więcej komentarzy tym szybciej pojawia się rozdział :P

Nie zmuszam nikogo do komentowania, ale jeśli naprawdę wam zależy abym pisała dalej tego blog to komentujcie. Każde wasze słowa naprawdę wiele dla mnie znaczą. 

 

 

Jeśli chciał byście się czegoś jeszcze dowiedzieć ode mnie to tu macie moje GG: 32870242 :)

 

 

Wasza Ola

1 komentarz:

  1. Powiem tylko tyle , że pod każdym postem dodaje komentarz bo wiem że to jest dla Ciebie bardzo ważne :) Naprawde nie rozumiem czmu tak mało osób komentuje .. Nie chce im sie ? To jest w pewnym sensie żałosne .. Jesli komuś zalezy powinien się starac :D

    Ola :))

    OdpowiedzUsuń