I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

24 października 2012

WAŻNE!!!

Mam dla Was ważna informację.

Robię przerwę w dodawaniu rozdziałów.

Nie wiem ile ona potrwa...tydzień, dwa, trzy.

Ale po prostu nie komentujecie, a ja nie chcę znów was zmuszać po przez szantaże. 

Będę czekać może Wam się zachce i skomentujecie poprzednie rozdziały które wam przypadły do gustu.

Wiem że wszyscy mamy szkołę i gdy wracacie nie macie siły wystukać tych kilku słów, ale proszę zrozumcie też mnie...Również mam naukę, ale się staram pisać i dodawać rozdziały systematycznie i gdy nie widzę komentarzy to mam wrażenie że wam się nie podoba. Nie mam wtedy żadnej motywacji aby napisać kolejny i  nie mam ochoty aby cokolwiek nabazgrać.
Dziękuję Ci moja Madziu kochana. Twoje komentarze czytam zawsze gdy mam zły dzień bo jesteś mega pozytywną osobą i zawsze poprawisz mi humor. Właśnie dzięki takim czytelniczką jak ty mordka mi się uśmiecha przez cały dzień. Bardzo Ci dziękuję że komentujesz każdy post i po prostu że jesteś tu ze mną ;)
Jeśli chciały byście się dowiedzieć jakoś konkretów jeszcze które pominęłam to macie moje GG: 32870242
Więc następny pojawi się...jak się pojawi.
Napiszecie mi coś może?
Na pytania w komentarzach również odpowiem
Do następnego
Wasza Ola :)



10 komentarzy:

  1. Wiesz dziewczyno ... czytam twoje opowiadanie , ale nie jestem przyzwyczajona dodawać komentarzy . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się cieszyłam , że nowy rozdział .. Szkoda , że na razie nie będzie notki .. No cóż , w sumie bym zrobiła tak samo na twoim miejscu , wiem ile dla Ciebie znaczą komentarze :) Może ta przerwa będzie dobra dla Ciebie jak i czytelnikom ? Miejmy nadzieję , że sprawa z komentarzami się polepszy . Oby ! Trzymam kciuki za bloga ! :**
    Będzie mi trudno wytrzymac tyle czasu bez rozdziałów , ale mam nadzieje że komentarzy przybędzie i rozdział niedługo się pojawi !
    Kocham Cię i twojego bloga :D
    Trzymaj się !
    P.S ale się rozpisałam ; o

    Twoja czytelniczka Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten sam problem co ty... Nikomu nie chcę się komentować ;d
    To ja skomentuję... a więc
    Twój blog jest mega mega mega zajebisty!! Będę czekać na następne rozdziały bo mam za czym ;) Lubię twoje opowiadanie i to jak piszesz ;)
    Jakoś wytrzymam to, że będzie przerwa. Może w tym czasie odwiedzisz moje opwiadanie??
    zapraszam my-story-one-direction.blogspot.com

    Pozdrawiam i całuski ;**
    Moniii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo myslalam ze nowy rozdzial :D Ale moze masz i racje wiem ze te komentarze sa bardzo wazne bo dzieki nim czlowiek wie ze chociaz ktos czyta te rozdzialy ktore sa naprawde wspaniale. Nie trzeba dlugo czytac aby dowiedziec sie ze masz ogromny talent. Naprawde pozatym jestem pod OGROMNYM wrazeniem ze potrafisz pogodzic szkole i nauke. Powiem szczerze ze ja nie zawsze dodaje komentarze. I widze ze to blad.
    Mam nadzieje ze w miare szybko pojawia sie nastepne komentarze i nastepny rozdzial <3

    Twoja Kama <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiadałaś już zwolnienie tempa, więc nie jestem zaskoczona tą decyzją. Jestem ostatnio przygnębiona, a teraz jeszcze moja ulubiona bloggerka robi zawiechę... Rozumiem Cię, naprawdę - po prostu moja pozytywistyczna energia uległa lekkiemu uszczerbku przez początek tego roku szkolnego. I nie sądzę żebyś musiała menczennikować się z moimi komentarzami, aby mieć wytrzesz na twarzy przez cały dzień - według polega to wytrenowania swej zacnej psychiki, która powinna doceniać małe odrobinki szczęścia na tym ziemskim padole jakim jest gimnazjum. Ewentualnie możesz wybrać metodę mojej koleżanki... upicie się do nieprzytomności zielonym Frugo własnej roboty(widziała przepis na YT i koniecznie musiała spróbować). I błagam; nie nazywaj mnie pozytywną osobą... jestem cholerną marzycielką, uciekającą ze swoich smutnych realiów do świata książek. Dużo przeszłam i nauczyłam się robić dobrą minę do złej gry. Nie wiem co o tym pomyślisz, ale taka jest prawda. ;) A jeżeli chodzi o ilość komentarzy... wiesz co na ten temat myślę. Mam szczerą nadzieję, że ludzie WRESZCIE przełamią się i napiszą kilka słów od sb(klawiatura wbrew pozorom nie gryzie.) i klikną ten magiczny przycisk "Opublikuj". ;) A ty w tym czasie ciesz się swobodą i relaksującymi sprawdzianami z matmy. ;D

    "Cause everyone’s perfect in unusual ways you see
    I just wanna believe in me"
    Twoja niesamowicie powalona Madzia. < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. Posłuchaj mam dokładnie ten sam problem z komentarzami, więc wiem co masz na myśli, ale myślę że nie musisz robić przerwy. Sama zobaczysz że po tym jak napisałaś posta o przerwie na pewno każdy będzie komentować posty . ; )
    Ja też częściej będę komentować twoje rozdziały obiecuję . ; ) Wiem, że czasami nie mam na to czasu bo mam dużo na głowie więc w internecie przesiaduje mało, ale na prawdę szkoda że jedna z moich ulubionych blogerek postanowiła że tak powiem zwolnić tempo .Więc na pewno będę częściej komentować posty . ; * Kochana masz talent do pisania jak nikt inny, wiem bo sama się o tym przekonałam czytając Twojego bloga i powiem Ci że wyróżnia się wśród innych blogów. Twój jest o wiele lepszy wiem co mówię . ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem co czujesz też prowadzę bloga ale ni podam linku żeby ci nie spamić bo to bywa wkurzające :) rozdziały wszystkie są świetne :* mogłabyś mnie informować o nowych notkach ? proooszę :P moje gg : 16167648

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż wiadomo że nie zawsze uda się pogodzić szkołę z bloogiem a i tak cię podziwiam że w takim tempie dodajesz rozdziały ! <3 Jesteś wspaniałą pisarką ;* ... Jest czego pozazdrościć ;) .. Taki talent ! Kocham Twojego bloga i codziennie go odwiedzam w nadziei na nowy rozdział ! :D ... Wiem że nie piszę komentarzy za często a teraz już wiem że to był błąd ! Będę się starać komentować każdy rozdział abyś pamiętała że zawsze czytam twojego wspaniałego bloga ! <3 ... Twój blog jest naprawdę świetny ! Wiem co mówię bo czytam wiele blogów a ten to chyba NAJlepszy jaki czytam ! ;* ... A ja kocham czytać i wiele książek oraz blogów przeczytałam ale żadna książka ani blog nie dały mi odczuć takich uczuć jak twój blog ! Tyle tu wzruszeń,smutku,szczęścia,miłości ... ! <3 No naprawdę coś pięknego ! Zostanę twoją fanką FOREVER ! <3 ... Dosłownie wiele książek mam na swoim koncie i blogów również ale nic nie zastąpi mi twojego bloga ! <3 Kocham go ! ;* ...
    Pozdrawia twoja fanka Mila ! <3 (Miki >.<)

    P.S. Mam nadzieje że cię troszkę zmotywowałam ! Ale wszystko co tu napisałam to szczera prawda ... ! Kocham ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko 8 komentarzy.?!'-.- Zadźgam się łyżką po prostu... heh. Przez brak bloga będę apelować w komentarzach... trudno się mówi.

    Ludzie wierzę w Was, wysilcie się choć trochę. Zwykle nie popieram lakonicznych zwrotów, ale napisanie zwykłego "Super. < 333" pod ostatnim rozdziałem nic Was nie kosztuje. Tutaj macie potrzebny zasób słów;
    "Świetny rozdział", "Omfg. Musiałaś skończyć w takim momencie, proszę wrzuć nn.", "Biedny Harry, ten kot mógł trochę oszczędzić jego zacną twarz." albo "Jesteś wspaniała, opowiadanie jest niesamowite... Błagam daj następny." - instrukcja;
    1. Zaznaczacie wybrany fragment tekstu umieszczonego powyżej
    2. Klikacie jednocześnie "CTRL + C"
    3. Szczerzycie się, ponieważ udało Wam się osiągnąć nieziemsko trudny punkt drugi. (xd)
    4. Naciskacie prawym przyciskiem myszki na białe okienko pod komentarzami innych użytkowników
    5. Wybieracie "Wklej"
    6. Zatwierdzacie komentarz.

    Oto cała filozofia. Trudne, nieprawdaż.? ;D

    Pamiętajcie; Ciotka Madziula nie zawsze jest pobłażliwa. Syn mojego sąsiada kuzyna, który ma syna, który ma wujka, który zna pana Wieśka, który jest adoptowanym synem Slendera (Hah. Ma się znajomości.) Strzeżcie się niewierzące. Jeżeli do końca następnego tygodnia nie bd 13 komentarzy pod ostatnim rozdziałem naślę na Was mojego uroczego znajomego... Nie chcecie tego, prawda.?

    Trzymajcie się ciepło i...
    Wesołego Halloween . xx

    OdpowiedzUsuń