I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

06 września 2012

Rozdział 49

Dołączyli do nas Zayn i Hazza więc objaśniliśmy im nasz plan
-A więc dlatego że jutro już wyjeżdżacie spędzimy cały dzień wszyscy razem ,a dziewczyny u nas zanocują i jutro odwieziemy was też wszystkie na lotnisko. Jest taka piękna pogoda więc skorzystajmy z basenu co wy na to?-powiedziałam szybko, a wszyscy z uśmiechem pokiwali głowami na znak zgody.
-Ok to ja z Danielle pojedziemy na zakupy, a wy przygotujcie jakoś ogród ok?
-Tak jest-wszyscy zasalutowali. Daddy ze swoją dziewczyną pojechali, a my wzięliśmy się za przygotowania. Chłopcy wynieśli leżaki i drzewo na ognisko, a my właściwie to plotkowałyśmy w kuchni. Gdy pojawił się Li i Dan z zakupami przyrządziłyśmy przekąski i ruszyliśmy do ogrodu.
Chłopcy od razu wskoczyli do wody a my rozłożyłyśmy się na leżakach co chwila podjadając winogrona. Zamknęłam oczy i poczułam jak coś kapie mi na brzuch. Okazało się że stoi nade mną mój blondynek i cwaniacko się uśmiecha
-A ty co robisz?-zapytałam zdezorientowana
-Chodź się z nami kąpać
-Nie mam mowy ja się opalam-ponownie zamknęłam oczy a on powiedział tylko ciche „sama tego chciałaś” i wziął mnie na ręce
-Niall postaw mnie...słyszysz-darłam się-ignorował moje słowa i wskoczył ze mną na rękach do wody. Oczywiście wszyscy zaczęli się śmiać.
-No i co nie było tak źle-zaśmiał się gdy już wypłynęliśmy na powierzchnię
-Spadaj-postanowiłam trochę się z nim podrażnić i zaczęłam iść do brzegu. Chłopak złapał mnie za rękę i przygwoździł do ścinki basenu
-Nie gniewaj się-wymruczał mi do ucha
-Będę-powiedziałam niewzruszona, choć ciężko było bo ten głos tak na mnie działała.
-Proszę cię nie rób i tego-znów ten głos -chodź -podniósł mnie i posadził na brzegu. Sam też wyszedł, nakrył mnie ręcznikiem i wziął za rękę do domu

Z perspektywy Danielle

-Wiecie co cieszę się że Niall i Kasandra są razem
-Tak ja też, wyglądają na szczęśliwych-dodał Lou
-Dzięki Cassie Niall wydoroślał i jak by narodził się na nowo-Harry chyba po raz pierwszy się odezwał cokolwiek na temat Niallera
-Oni się naprawdę kochają-dodała z uśmiechem Jess
-Chciał bym zrobić dla nich coś fajnego, wiecie żeby wiedzieli że cieszymy się z ich szczęścia-rozmarzyła się Eleonor wtulając się w Lou
-To świetny pomysł tylko co?-odezwał się Zayn
-Hmmm...zraz coś wymyślimy

Z perspektywy Kasandry

Weszliśmy do pokoju blondynka i stanęliśmy naprzeciwko siebie
-Kasandra proszę nie gniewaj się ja...-nie dokończył bo rzuciłam się na niego i zaczęłam całować. Szybko złapał mnie w talii i przysunął jeszcze bliżej. Ręcznik wylądował na ziemi a my odsunęliśmy się od siebie dysząc
-Wcale nie byłam zła, po prostu lubię się z tobą droczyć-wymruczałam
-Jesteś okropna...ale i tak cię kocham
-Ja ciebie też-odpowiedziałam już całkiem poważnie
-Może chodźmy już do nich bo będą się martwić
-No dobra ale wieczorem dokończymy ?-zapytał poruszając brwiami
-Oczywiście- zaśmiałam się. Wzięłam jakąś koszulkę Niallera i założyłam na kostium kąpielowy bo zrobiło mi się trochę zimno. Złapaliśmy się za ręce i ruszyliśmy do ogrodu, w którym nikogo nie było. Zdziwiliśmy się, ale po chwili zauważyliśmy koc na środku, na nim były poukładane poduszki i miska z truskawkami. Wokół koca było kilka świec, wszystko wyglądało mega romantycznie. Znaleźliśmy też małą karteczkę
*To wszystko dla was, nacieszcie się sobą niedługo wrócimy
Dan, El, Jess, Lou, Zayn, Hazza i Li*
Położyłam się i popatrzyłam w niebo. Po chwili koło mnie ułożył się Niall podpierając głowę na ręce i leżąc na boku
-Nie chcę wyjeżdżać...-wyszeptał
-Ja też nie chcę żebyś wyjechał...ale to tylko trzy tygodnie, damy sobie radę-przejechałam ręką po jego jeszcze wilgotnych włosach
-Będę dzwonił i pisał jak często tylko będzie się dało, i cały czas będę o tobie myślał-uśmiechnęłam się do niego, a on położył dłoń na moim zimnym policzku i zbliżył się przymrużając oczy. Złożył bardzo delikatne pocałunek na moich ustach, był taki subtelny
-Kasandra...ja cię kocham...-wyszeptał patrząc mi głęboko w oczy
-Ja ciebie też Niall, i to bardzo-podniosłam się lekko i ujęłam jego twarz w swoje małe donie i tym razem to ja go pocałowałam. Objął mnie w talii, tak jak by się bał że ucieknę, a ja wtuliłam się w jego tors.

****************************************************************************************
 No więc tak to już 49 rozdział!!!
Proszę was zróbcie mi taki prezent urodzinowy (tak mam dziś urodziny, to już 15...ale jestem stara :P) i komentujcie jeśli się wam podoba, jeśli nie to też komentujcie będę wiedzieć co robię źle.
A teraz tak na serio jeśli pod tym rozdziałem nie będzie powyżej 10 komentarzy będę chyba zmuszona myśleć o zakończeniu opowiadania. Dobija mnie trochę ta myśl bo mam parę pomysłów na dalsze losy bohaterów, ale nie widzę innego wyjścia w tym momencie...bo nie ma prawie żadnych komentarzy pod ostatnim rozdziałami :(
Jeśli nie chcecie żeby to był koniec to wiecie co robić :)
A i jeszcze jedno, wygrałam konkurs na blog miesiąca, miałam 28 głosów za które bardzo gorąc wam dziękuję :*
Wasza Ola ;)

7 komentarzy:

  1. no to jeśli masz urodziny to WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :) xD a rozdział naprawde fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Naj Oli. < 33 || "... zmuszona myśleć o zakończeniu opowiadania. [...]" czytałam ten fragment 5 razy i nadal nie wiem co ci strzeliło (bez urazy . xD), to opowiadanie jest świetne. A czasami nam się po prostu nie chce wystukać tych kilku słów o tym jaki ten blog jest zajebisty. ; ) Wiem z własnego doświadczenia . '-.- Wybacz, postanawiam poprawę... tylko nie kończ z blogiem przez nasze lenistwo. Proszę.

    Do następnego (obiecuję) . xx
    Madzia .

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jak zwykle świetny.! :)
    czekam na kolejny!


    P.S nie kończ jeszcze tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. rozdział super..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie możesz skończyć tego bloga ! :)
    Ja go uwielbiam ! Kocham momenty Cassie&Niall <33
    ps rozdział jest śliczny ;**************

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie koncz bloga .. za dużo pracy włożyłaś zeby teraz od tak to zakonczyc ... :/ jestem ciekawa dalszych losów bohaterów i bardzo prosze zlituj się .. Nie przejmuj sie komentarzami , wiem ze to dołujące , ale przynajmniej zrób nam ten zaszczyt i pisz dalej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Kasandrę i Nialla są przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń