I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

24 września 2012

Rozdział 55

Wstałam we wspaniałym humorze bo wczoraj miałam spotkanie w sprawie pracy i przyjęli mnie, zaczynam za tydzień. Strasznie się cieszę. Moje rozmyślania przerwał telefon.
-Hej kochanie-powiedział Niall przez telefon-co tam u ciebie?
-Wszystko świetni, wczoraj dostałam pracę pamiętasz??-zapytałam z nadzieją siadając w kuchni przy stole i kładąc przed sobą talerz.
-Pewnie że pamiętam, i jestem z ciebie bardzo dumny
-A co tam u ciebie?
-Mamy strasznie mało wolnego czasu, i dla tego tak rzadko dzwonię-odpowiedział smutnym głosem -Liam też nie ma czasu gadać z Danielle.
-Wiem była u mnie wczoraj i trochę pogadałyśmy
-Naprawdę? To super cieszę się że się polubiłyście.
-Ja też, a co teraz będziecie robić?
-Za chwilę będziemy mieć wywiad na żywo, do MTV jak chcesz to możesz obejrzeć
-Pewnie że chcę , idę włączyć telewizor.
-Wiesz co zaraz wchodzimy więc muszę kończyć ale obiecuję że odezwę się do ciebie jak najszybciej będzie się dało.
-Ok
-Tęsknię za tobą kotku
-Ja za tobą też- Niall właśnie miał się rozłączyć ale zdążyłam krzyknąć- Niall zaczekaj!
-Coś się stało?-zapytał zaniepokojony
-Nic po prostu chcę ci powiedzieć że Cię Kocham
-Ja ciebie też, najbardziej na świecie
-Pa kochanie-powiedziałam
-Pa
Rozłączyłam się i włączyłam MTV żeby obejrzeć wywiad, po chwili zaczął się

*Perspektywa Nialla*

Zaczęliśmy wywiad, dziennikarka pytała o wszystko, o trasę , album , piosenki, i tak dalej. Aż w końcu powiedziała
-Niedawno pojawił się teledysk do wspaniałej piosenki „One Thing”, powiedzcie jak ona powstała
-Właściwie to napisał ją Niall- powiedział Hazza szczerząc się, i uwierzcie gdybym mógł zabijać wzrokiem to ten idiota już by nie żył...
-Niall powiedz co natchnęło cię do napisania tak pięknej piosenki?-zawahałem się chwilę, ale uznałem że fani muszą znać prawdę
-Ta piosenka właściwie jest o mojej dziewczynie...
-Oooo a zdradzisz nam jak ma na imię i coś o niej powiesz?
-Kasandra...jest wspaniała
-Tak i piecze pyszne ciasteczka-powiedział szczęśliwy nie wiadomo dlaczego Zayn
-I dziwnym trafem wytrzymuje z nami-dodał Lou
-To rozumiem że wy wszyscy ją znacie?
-Tak- odpowiedział Hazza- jest dla nas jak siostra
-A kiedy ją poznaliście?
Li zaczął opowiadać
-Poznaliśmy się jeszcze zanim zaczęli się spotykać z Niall'em. No i już wtedy wiedzieliśmy że coś z tego będzie.
Przez resztę wywiadu gadaliśmy o innych rzeczach a ja cały czas myślałem o niej, o mojej Cassie co myśli o tym co właśnie powiedzieliśmy, czy jest zadowolona że przyznałem się do naszego związku publicznie czy nie...

*Perspektywa Kasandry *

Wywiad się już skończył a ja nadal nie mogłam uwierzyć w to co właśnie usłyszałam. Byłam tak szczęśliwa że nie wstydzi się tego że ze mną jest i że mówił o mnie z taką miłością w oczach. Nie wiedziałam co miałam zrobić więc wysłałam mu tylko SMS-a:
*Bardzo Cię kocham*
Resztę dna szczerzyłam się jak głupia.
Nawet nie wyobrażałam sobie że wytrzymanie bez tych pięciu idiotów będzie takie trudne...

****************************************************************************************************************

 Hello Mordki Wy Moje Kochane!!
To już 55 rozdział i ma nadzieje że przypadnie wam do gustu. Komentarze pod poprzednim rozdziałem bardzo mnie zmotywowały naprawdę wasze słowa wiele dla mnie znaczę i właśnie dlatego już w rozdziale 57 powrócą nasi ukochani chłopcy za którymi tak wszyscy tęsknimy. No jeśli mój niecny plan wypali to powrócą, ale bądźmy dobrej myśli :P

Pod tym rozdziałem hmm....18 komentarzy? Dacie radę?

Bardzo was przepraszam za te ciągłe szantarze ale na prawdę jak ich nie ma to pod rozdziałąmi są dwa ewentualnie trzy komentarze, a wiem że stać was na wiele więcej. Więc zbieramy się i pokazujemy że damy radę na te 18 komentarzy!!!
Kocham was bardzo bardzo mocno  <3
Wasza Ola :)

16 komentarzy:

  1. Pewnie , że dam radę ! Rozdział świetny i powinno być 18 komentarzy ! :** Nie mogę doczekać się następnego :D

    Wierna czytelniczka (już nie pisze imienia , bo chyba domyślasz się haha :*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeeeeeep.! Niesamowicie uroczy rozdział... ale jestem trochę smutna. Robisz coraz krótsze rozdziały. :( Wiem, że jest szkoła i lubiące się znęcać wiedźmy zwane potocznie nauczycielami nie dają nikomu spokoju... ale jednak jest mi przykro, bo kocham twoje opowiadanie i cały czas mam niedosyt jeżeli chodzi o czytanie. ♥.♥ Więc kończąc - jak to ja mówię zazwyczaj - Do następnego . xx

    Twoja Madzia . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że rozdziały faktycznie teraz są krótsze, ale mam tyle nauki że ledwo wyrabiam :( A jednak wypadało by mieć dobre oceny w końcu to trzecie klasa :P Postaram się aby następny był dłuższy obiecuję :) I jest mi strasznie miło że czujesz niedosyt bo to bardzo dobrze...chyba...?
      Bardzo dziękuję za komentarz który zmotywował mnie i zabieram się już za pisanie
      Buziaki Ola :)

      Usuń
  3. nie musisz nikogo szantażować:D bo i tak dużo osób czyta to opowiadanie bo jest wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :D taki... romantyczny <3
    To wyznanie Nailla...
    Ach...
    Czekam na nexta :*** <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:**

    Szkoda ze taki krotki:(

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyno daj następny rozdział ;d nie moge sie doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pjosiee :> nastepny rozdzial:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej no co jest ? Tylko 8 komentarzy ?! No ludzie .. zawiodłam się na Was :c Myślałam , że uwielbiacie ten blog tak bardzo mocno jak ja .. Ale po komentarzach wątpie .. ;/ Jesli chcecie pokazać autorce , że wam zależy na blogu i na nowych rozdziałach dawajcie 18 komentów ! :** DACIE RADE ! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy co w naszej mocy... Dziwię się, że jest taki zastój w komentarzach. Wcześniej z łatwością dobijaliśmy chociaż do 17... a teraz się to wlecze i wlecze. Ludzie poświęćcie chociaż kilka minut na wystukanie kilku wyrazów. W takim tempie nowego rozdziału doczekamy się chyba dopiero w lutym, a ja już obgryzam paznokcie w obawie co znów wymyśliła autorka. Zlitujcie się nad moimi paznokciami i komentujcie.! Błagam.!

      Aktualnie niezdrowa umysłowo, Madzia. ; **

      Usuń
  9. Zajebiaszczy bolg ! :] Pozdro Mila :P

    OdpowiedzUsuń
  10. EJ no dajemy do 18 kom bo nie ma następnego rozdizału ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra , weź już zapodaj ten rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochani Ola da wam nastęony rozdział z pewnością , jeśli sprostamy jej oczekiwaniom . ;* Ale proszę Was , treść waszych komentarzy , niech będzie dla niej motywacją i jakąś oceną , a nie tylko " daj następny " , Kocham cię Olciu za te piękne opowiadanko ! To mój ulubiony fragment : " -Właściwie to napisał ją Niall- powiedział Hazza szczerząc się, i uwierzcie gdybym mógł zabijać wzrokiem to ten idiota już by nie żył..." <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawaj rodział...Jesteś niesamowitą pisarką ! Codziennie czekam na następny i następny rodział .... Bardzo lubię twoje opowiadanie,czuję się jak bym tam była,poprostu to jest dla mnie książka nie blog lecz książka.. <3 Masz wspaniały talent pisarski ! To jak wkładasz w to serce,czas,uczucie to jest niesamowite ! Ja odczuwam wszystkie te uczucia jakie płyną z tego opowiadania ! <3 Więc bardzo cię proszę Olciu dodaj nowy bo naprawdę nie mogę się doczekać na następny ! <3 Pozdro Mila :]

    OdpowiedzUsuń