I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

19 września 2012

Rozdział 53

-To co gorąca czekolada, ciasteczka i ckliwy film?-zapytała Danielle wchodząc do kuchni
-Jasne-wyciągnęłam wszystkie słodycze jakie tylko miałam i nie wytrzymując dłużej zapytałam Jess
-Wy jesteście razem czy nie?
-No wiesz, oboje uznaliśmy że damy sobie wolność na ten wyjazd abym go nie ograniczała-powiedziała smętnie. Zapanowała niezręczna cisza którą przerwała w końcu Dan
-Wiecie że to pierwszy raz jak żegnałam Liama na lotnisku?
-Dlaczego?
-Zawsze się rozklejam...-w jej oczach stanęły łzy. Pociągnęła nosem, uśmiechnęła się lekko i zwróciła się do mnie
-Hej Cassie..
-Tak?
-Jak się trzymasz, no wiesz to pierwszy wyjazd Nialla od kąt jesteście razem...
-Cholernie się boję...Boję się że to co jest między nami zmieni się bezpowrotnie-samotna łza spłynęła po moim policzku
-Kochanie Niall cię kocha...-Dan podeszła do mnie i przytuliła
-Skąd to wiesz?
-Widać jak na ciebie patrzy, jak mówi o tobie. Jak jesteś przy nim uśmiech nie znika mu z twarzy. Zawsze jest uśmiechnięty ale przy tobie w jego oczach zawsze tańczą te wesołe iskierki, a jego włosy na reszcie się układają-wszystkie zachichotałyśmy
-Zobaczycie szybko zleci, a przez ten czas zajmiemy się sobą trochę-pocieszyła nas Jessi
-A właśnie chciałam wam powiedzieć że dostałam się na wyższy kurs fotografii, więc chyba dobrze się składa
-No to świetnie, bardzo się cieszymy. Tylko czemu nie mówiłaś wcześniej, wspierały byśmy cię...czy coś?
-Myślałam że się nie dostanę
-Niall wie?
-Nie jeszcze nie, powiem mu niedługo
-No dobra to co oglądamy?-zapytała wesoło Jess podchodząc do szafki z płytami?
-Może „Remember Me”-zaproponowała Danielle. Wszystkie zgodziłyśmy się na tą propozycję i rozsiadłyśmy się wygodnie na kanapie. Siedziałam tak, ale moje myśli wciąż krążyły wokół Niallera. Ufam mu i wieżę że nie znajdzie sobie tam nikogo innego, ale...No właśnie zawsze mam jakieś wątpliwości. Muszę coś zrobić aby się jakoś przekonać do tego że wszystko będzie dobrze.
W tym momencie zaczął dzwonić mój telefon nie patrząc kto dzwoni odebrałam
-Halo?
-Hej kotku właśnie wylądowaliśmy-po drugiej stronie usłyszałam wesoły głos Niall'a
-To świetnie, my z dziewczynami oglądamy film u nas
-Twój tata jest okropny już każe mi kończyć-zachichotałam słysząc to
-No to musisz słuchać się przyszłego teścia
-Paul słyszałeś?!!-wydarł się-Kasandra powiedziała że będziesz moim teściem!!!
-Po moim trupie-kryzkn tata
-On chyba mnie nie lubi
-No co ty wydaje ci się-powiedziałm y sarkazmem i zaczem  się śmiać
-Musze kończyć kochanie zadzwonię jak tylko będę miał chwilę
-Dobrze kocham cię
-Ja ciebie też pa- popatrzyłam na słodko śpiące już dziewczyny i przykryłam je kocem. Wyłączyłam telewizor i zabrałam naczynia do kuchni. Wstawiłam wszystko do zmywarki i ruszyłam do swojego pokoju aby tam śnic o moim księciu...

*******************************************************************************************************************************
Cześć wam i jak się podoba? Wiem że dość nudny ale musicie trochę poczekać już niedługo akcja się rozkręci. Wow 17 komów!!! Jestem z was dumna. Nie spodziewałam się aż tylu ale bardzo dziękuję. Wasze miłe słowa wiele dla mnie znaczę :)  POD TYM ROZDZIAŁEM HMMM..MOŻE 16 KOMENTARZY??  Wiem że dacie radę :P
A teraz krótka prośba do Anonimów. A więc czy mogli byście podpisywać się pod komentarzami? Było by mi to na rękę bo gdybym chciała wam coś przekazać, albo odpowiedzieć na jakieś pytanie to znała bym  imię ;)
A co do zakładki o mnie to raczej powstanie ale niestety jeszcze teraz nie mam czasu bo straszne urwanie głowy w szkole :)
A więc komentujcie :)
Kocham was!!!!
Wasza Ola 

13 komentarzy:

  1. meega :D mama nadzieje ze Kasandra wytrzyma bez Niallerka :c

    Tak jak obiecałam , podpisuje się !
    Twoja Ola , Olu hahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest nudny... chyba raczej ckliwy. ;) Oczywiście w pozytywnym sensie. Nie wiem co planujesz na następne rozdziały, ale mam jedno pytanie; "Powinnam się bać.?"^^

    Do następnego . xx
    Madzia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...może troszkę :P
      Nie no co ty niedługo się trochę rozkręci i nie będą takie nudy, ale musicie jeszcze trochę poczekać :)
      Dzięki za komentarz Pozdrawiam Ola :)

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać. Aż mnie ciekawość zżera. ;DD Ludzie zlitujcie się nad moim nieszczęsnym losem i komentujcie. xx

      Madzia. < 333

      Usuń
  3. Fantastyczny :D
    Uwielbiam twojego bloga <3
    czekam na nexta :**
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super dawaj następny już nie moge sie doczekać

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham cie dawaj następny pliss

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER Uwielbiam twojego bloga :******

    OdpowiedzUsuń
  7. B-e-a-utiful . < 3333

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się baaaaaaaaaaaaaaaardzoooooooooo !!! ;****** Pisz kochana szybciutko następny ! <33 Pisz , pisz , pisz ;))

    OdpowiedzUsuń