I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

16 września 2012

Rozdział 52

Siedzieliśmy wszyscy razem w salonie gadając i co chwila się śmiejąc.
-Przepraszam za spóźnienie ale przemiła pani asystentka nie za bardzo umiała angielski i nie mogliśmy się dogadać-powiedział na jednym wdechu mój tata i opadł na kanapę obok Hazzy. To trochę dziwne że Jess i Harry nie siedzą obok siebie, właściwie to już nie zachowują się jak by byli parą. Nie będę sobie teraz tym zaprzątać głowy, pogadam o tym z Jessie później.
-Chłopaki nie chcę was martwić ale czas się zbierać-wszyscy z sekundy na sekundę posmutnieli.
-Lepiej sprawdźcie czy na pewno macie wszystko ok?-każdy ruszył w stronę swojego bagażu aby się upewnić
-O nie zapomniałem!!-wydarł się Nialler i pobiegł na górę. Słyszałam zatrzaskiwanie drzwi, a potem coś spadającego z hukiem na podłogę. Wszyscy wpadliśmy w śmiech i czekaliśmy czego zapomniał nasz farbowany blondynek. Po chwili zbiegł ze zdjęciami w ręce
-Co ty tam masz?-podeszłam aby lepiej przyjrzeć się jego zgubom-ty głupku!-krzyknęłam gdy okazało się że to są moje zdjęcia.
 Wszyscy wypakowaliśmy się do busa i ruszyliśmy już niestety ze smętnymi minami na lotnisko. Gdy wysiedliśmy blondyn mocno chwycił mnie za dłoń i posłał miły uśmiech który choć w połowie próbowałam odwzajemnić...nie udało się...
Usiedliśmy na krzesełkach i w ciszysz cieszyliśmy się ostatnimi chwilami razem. Miałam zeszklone oczy, zresztą tak samo jak reszta. Wtuliłam się w ramie mojego chłopaka. Był jak zawsze ciepły. Za to ja cała drżałam. Nie wiem czy z zimna czy z przerażenia. Chłopak to zauważył, pogłaskał mnie po włosach i pocałował czule w czoło. Wiedziałam że moment rozstania zbliża się nieubłaganie. Możliwe że dramatyzuję, ale chcę mieć go przy sobie cały czas. Usłyszeliśmy komunikat że chłopcy mają się zbierać. Podeszłam najpierw do Lou
-Nie szalej tam za bardzo-powiedziałam przytulając go
-Zobaczysz mała szybko zleci-uśmiechnął się.
-Jakoś bez nas wytrzymasz-powiedział smutny Zayn
-Nie mam innego wyjścia
-Li proszę opiekuj się nimi
-Wiesz że zawsze to robię
-Wiem ale wolę się upewnić-uśmiechnęłam się przez łzy
-Harry nie pij za dużo i pilnuj mi Nialla- powiedziałam loczkowi na ucho a on zachichotał
-Pa kochanie-tata mocno mnie przytulił a po chwili znów zajrzał do swoich notatek. Podeszłam powoli do mojego blondynka i mocno wtuliłam się w jego miękką bluzę. Chłopak jedną ręką głaskał mnie po włosach a drugą mocno obejmował w tali. Zaciągnęłam się jego zapachem i oderwałam tak by spojrzeć mu w oczy.
-Kocham cię Kasandra-wyszeptał. W oczach miał łzy które za wszelką cenę powstrzymywał
-Ja ciebie też Niall- złożył na moich ustach delikatny pocałunek, taki jaki lubiłam najbardziej. Po raz ostatni wtuliłam się w jego tors a chłopak zaśpiewał mi cicho do ucha:

Cause I don’t wanna say good bye,
When I’m caught up in your eyes.
I wanna stay like this,
Like our first kiss,
That brought my heart to life.*

Uśmiechnęłam się szeroko i pogładziłam go ręką po policzku patrząc głęboko w oczy.
-Niall...-zaczął mój tata ale widząc łzy w naszych oczach odsunął się.
-Dzwoń choćby w środku nocy, ale dzwoń
-Będę..-obiecał. Chłopcy zaczęli się niecierpliwić więc Nialler przetarł mi policzki i pocałował czule w czoło. Już miał odchodzić ale zaczął zdejmować swoją ulubioną bluzę i założył mi ją na ramiona i uśmiechnął się smutno. Samotna łza spłynęłam po jego twarzy i odszedł... Dziewczyny podeszły do mnie i objęłyśmy się wszystkie patrząc jak nasi chłopcy znikają za ścianą. Widziałam na ich twarzach łzy, ale starały się jakoś trzymać. Ruszyłyśmy ku wyjściu trzymając się za ręce i pewnie wyglądając jak siedem nieszczęść.
-Może przyjdziecie do mnie dziś na noc?-zapytałam z nadzieją
-Przepraszam was ale ja nie dam rady jutro wcześnie rano muszę być na uczelni-powiedziała smętnie El
-Nic nie szkodzi
-My z Jess będziemy a El dołączysz jutro po zajęciach do nas
-Ok, trzymajcie się...

*************************************************************************************************************************
 * Fragment z piosenki Dave Days Don't let go.
WOW było 14 komentarzy!!! Widzicie jak chcecie to potraficie ;P A WIĘC POD TYM ROZDZIAŁEM MA BYĆ 15 KOMENTARZY :) Na pewno dacie radę ;)
A i mam do was jeszcze jedno pytanie, czy chcecie aby powstała zakładka z informacjami o mnie? Jeśli tak to napiszcie co miało by się tam znajdować konkretnie ;) Oczywiście jak nie chcecie to spoko, po prostu napiszcie tak czy nie bo nie wiem czy to robić. Bardzo dziękuję wam wszystkim za komentarze, a w szczególności heart beats for love   i Rascacielo :). Jak komentujecie to wiem że wam zależy i podoba się wam dlatego tak bardzo proszę o komentarze ;)
Bardzo mocno was kocham mordki wy moje ;*
Wasza Ola ;)

17 komentarzy:

  1. Wzruszyłam się . < 333 Rzadko się zdarza, że mam szkliste oczy z powodu kilku linijek tekstu... więc powinnam ci pogratulować . ;) Mam nadzieję, że nabrałaś w nas wiary. Dlatego życzę ci, żebyś już nie potrzebowała szantaży do zmotywowania nas do komentowania. A także nie straciła tego za co cię kochamy od... ile to już bd.? ^^ Tiaa...pół roku zaskakiwania nas swoimi zwariowanymi pomysłami. Sporo czasu ;D

    Do następnego . xx
    Madzia .

    Ps: Zakładka o mnie - Heh. Może lista twoich blogów, marzeń. Jak bd chciała to także zdjęcie z rl, zapowiedzi nowych rozdziałów; coś w stylu trailerów filmów, trochę więcej słów o sb. Czekam na pomysły innych czytelników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki smutny rozdział :c prawie płakałam , no ale czekam na kolejny :)) oczywiscie ten był super ! :** a co do zakładki , hmm to czemu nie :D mogłabyś napisac swoje zainteresowania , co lubisz robic w wolnym czasie itd :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego , ze wzruszenia nie wiem co mam pisać ! ;*
    Rozdział jest cudowny , śliczny , wspaniały ! <3 Koniecznie stwórz taką zakładkę ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niemoge ty masz naprawde talent do pisańa nie moge doczekać się następnych rozdziałów;**

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra w skrucje genialnnnnneeeeeeeeee ;****

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne a jak chcesz to rób tą zakładke bo ja jestem troche ciekawa co w niej o sobie napiszesz

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny rozdział; D

    polecam tego bloga:
    http://you-always-in-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dawajcie 15 komentarzy ! :D noo błagam , nie mozecie zawiesc autorki i czytelników :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wowwwwwwwwww aleeeeeeeeeeeeeee fajneeeeeeeeeeee zresztą jak każdy rodzał

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne fajne i jeszcze raz fajneeee dajecie do 15 kom. bo niemoge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  11. suuper zresztą jak każdy rozdział :)

    zapraszam do mnie
    my-story-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Już niedługo będzie te 15 komentarz i new rozdział. Kocham to opowiadanie. Jak chcesz walny ta zakładkę i pisz o swoim wyglądzie zainteresowaniach możesz dać też zdjęcia. Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożeeee dziewczyno masz talent zazdroszczę ci tego talentu :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Smutaśno troche :(
    Mam nadzieje że szybko zleci ten czas bohaterom ;p
    Rozdzial super...
    czekam na nexta:*** <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Superasnyy rozdzial :***

    OdpowiedzUsuń
  16. aha!16 komentarzy!rozdział smutasny ale i tak super ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!! :***


    kiedy next? ;p

    OdpowiedzUsuń