I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

06 lipca 2012

Info ;)

Witajcie :)

Chciałam wam powiedzieć że w czerwcu było koło 1000 odwiedzin mojego bloga. Nawet nie wiecie jak się tym jaram : P.

Dziękuję wam bardzo że czytacie i mam nadzieję że jesteście zadowolone z rozwoju akcji.

 A teraz do rzeczy, mam do was jeszcze prośbę i to jak zwykle nie jedną:). Proszę jeśli czytacie to komentujcie, możecie napisać choćby jedno słowo po prostu chciała bym wiedzieć że czytacie i że wam się podoba. Piszcie również jeśli wam się coś nie podoba(spokojnie nie obrażę się ;P)

I chcę jeszcze abyście w komentarzach do rozdziału 30 napisały jak myślicie kto dzwonił do Niall'a i co się stało:)

Możliwe że macie podobną wizję tego jak ja :)

Jeszcze raz bardzo wam wszystkim dziękuję i błagam komentujcie. Kocham was:)

 

 

 

                  A tu macie kilka zdjęć chłopców aby zmotywowały was do komentowania :)

 





 


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. super pisz następne:***
    pliss
    KOcham tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebisty blog !
    ja myśle , ze do Nialla zadzwoniła jego była ... hmmm możliwe :)
    pisz dalej < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. paczałki są porostu hypnotizing ♥
    jaram się twoim opowiadaniem ;*

    całusy, OLka ;*

    OdpowiedzUsuń