I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

30 lipca 2012

Parę ważnych informacji:)

Hej wszystkim;)
Mam dla was parę informacji. PROSZĘ PRZECZYTAJCIE ;)

1. Następny rozdział pojawi się dopiero gry pod rozdziałem 36 będzie 10 komentarzy, nie ma innej opcji ;) (wiem jestem okropna ), więc jeśli chcecie dowiedzieć się o dalszych losach bohaterów komentujcie ;p
2. Mam pewną propozycję do osób które piszą blogi lub chciały by zacząć. Chciała bym aby takie osoby napisały do nie i może połączyły byśmy siły i pisały razem blog.(Oczywiście jeśli tylko macie taką ochotę.) Możecie pisać w komentarzach i podawać numery gg lub e-maile. Na każdy obiecuję że odpowiem ;). A robię taką akcje dlatego że uważam iż mogło by coś ciekawego z takie współpracy zaistnieć ;)
5. Jeśli ktoś z was(choć szczerze w to wątpie) chciał by się dowiedzieć 
czegoś  mnie to śmiało zadawajcie pytania ;)
4. Bardzo bardo bardzo dziękuję za te wszystkie miłe słowa w komentarzach. Gdy to wszystko czytam robi mi się tak przyjemnie ciepło ;)
5.Coś jeszcze miałam napisać....A taj już wiem kocham was wiecie? :P


To jest moje gg:32870242
A to e-mail: aleksandra0609@onet.pl


Śmiało piszcie :)
Wasza Ola

2 komentarze:

  1. 1. A mogę sama napisać te pozostałe komentarze.? ;P
    3.Mam pytania;
    a)Dlaczego zaczęłaś pisać.?
    b) Masz jakieś marzenia.?
    4. Nowy rozdział = więcej miłych komentarzy
    5. I♥U,2

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. było by mi miło gdyby różne osoby je napisały :)
    a)Szczerze? to chyba dlatego że musiałam jakoś poradzić sobie z natłokiem myśli w mojej głowie,i może tez dlatego że chciałam sprawdzić czy komuś spodobają się moje wypociny.Mam jeszcze kilka innych urywków opisujących zupełnie coś innego co po prostu miałam w głowie i co pewnie nikt oprócz mnie nie przeczyta:P
    b)A kto ich nie ma? Ale takie największe to chyba napisać książkę(taką prawdziwą). Zamieszkać na rok w Londynie a potem wrócić. Mieć własną restaurację, i wyruszyć w spontaniczna podróż czyli wsiąść do byle jakiego autobusu tylko z pieniędzmi i kilkoma rzeczami, wysiąść również obojętnie gdzie a później wrócić z miłymi wspomnieniami.
    Mam trochę zrytą psychikę ale nie przeszkadza mi to ;)
    4.Bardzo bym chciała :)
    5.Bardzo mi miło kochanie :P
    (ale się rozpisałam ;P)
    Pozdrawia Ola :)

    OdpowiedzUsuń