I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

02 czerwca 2012

Rozdział 18


Gdy wróciliśmy do domu było grubo po jedenastej, ale chłopców jeszcze nie było.
-Jesteś zmęczona?-zapytał z troską w głosie chłopak
-Troszkę
-To chodź odprowadzę cię do pokoju i oboje pójdziemy spać.-wziął mnie za rękę i ruszyliśmy. Gdy staliśmy już pod drzwiami mojego pokoju Niall pocałował mnie w policzek na pożegnanie i już zaczął odchodzić, ale złapałam go za rękę i wciągnęłam do mojego pokoju. Blondasek był zdziwiony moim zachowaniem ale tylko słodko się uśmiechną a ja rzekła do niego:
-Chyba nie chciałeś mnie tak szybko opuszczać?
-Mógłbym zostać z tobą całą noc-w tym momencie wyjął telefon i włączył jakiś wolny kawałek.
-Zatańczysz ze mną?-zapytał nieśmiało, od razu się zgodziłam. Objął mnie delikatnie w tali i przyciągnął do siebie, a ja zarzuciłam mu ręce na szyję i zaczęła bawić się jego włosami z tyłu głowy. Bujaliśmy się w rytm muzyki patrząc sobie głęboko w oczy, i w pewnym momencie Niall zbliżył się i delikatnie mnie pocałował. To było cudowne, takie czułe. Po tym wtuliłam się w niego i dalej tańczyliśmy. Cieszyłam się że jest przy mnie, bo zrozumiałam że od samego początku gdy go poznałam był dla mnie ważny. Wszystkich lubiłam ale jego w inny sposób, nie potrafię tego do końca wyjaśnić, ale jestem szczęśliwa że to wszystko tak się potoczyło, i że jesteśmy razem. Piosenka się skończyła a my odsunęliśmy się od siebie.
-Idziesz jutro do szkoły-zapytał chłopak
-Niestety tak
-To szkoda, a do której masz lekcje?
-tylko do 1 na szczęście
-Aha no to dobrze że tak krótko
-Chyba na dziś skończymy naszą randkę bo oboje jesteśmy zmęczeni co ty na to?-zapytałam
-Dobrze, masz rację-odpowiedział z uśmiechem na ustach-to dobranoc-dał mi buziaka w usta i wyszedł.
Byłam strasznie szczęśliwa. Poszłam się wykąpać nastawiłam budzik i położyłam się, nawet nie miałam siły myśleć o tym wszystkim tyle niezwykłych rzeczy się dzisiaj wydarzyło...

********************************************************************************
A więc pod poprzedni rozdziałem były tylko dwa komentarze:(, ale wiem że stać was na więcej:)
To każdy kto przeczyta niech coś napisze, cokolwiek. Co wy na to?
Mam nadzieję że dacie radę:*
Wasza Ola

7 komentarzy:

  1. Mega ! <333
    Cieszę się że są razem ! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. me gusta ;** uwielbiam twój blog ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz nie każdemu chce się pisać kom, ale wiedz że są osoby które czyatają twojego CUDOWNEGo bloga, ♥♥ Kocham Cię .
    Rozdzial świetny , w końcu razem ; *****

    OdpowiedzUsuń
  5. ciemu tak krótko? ;c

    OdpowiedzUsuń