I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

01 czerwca 2012

Rozdział 17


Posiedzieliśmy na tarasie jeszcze trochę aż w końcu Niall zaproponował
-Hej a może poszli byśmy na taką prawdziwą randkę?
-Teraz?
-No tak-powiedział uśmiechnięty
-Bardzo chętnie.
-To może spotkamy się na dole za pół godziny co ty na to ?
-Świetnie-już miałam iść do swojego pokoju gdy nagle chłopak złapał mnie za rękę, przybliżył się. Pocałował mnie w policzek i powiedział na ucho
-Do zobaczenia-uśmiechnęłam się i poszłam.
Wyciągnęłam z szafy kilka strojów i nie mogła się zdecydować, aż w końcu wybrałam(To)
. Zrobiłam lekki makijaż, rozpuściłam włosy i byłam gotowa. Wyrobiłam się akurat na czas więc zeszłam na dół. W salonie już czekał na mnie Niall. Gdy mnie zobaczył szczęka mu opadła. Podeszłam do niego, a on ujął moją dłoń i powiedział
-Ślicznie wyglądasz
-Dziękuję-powiedziałam rumieniąc się lekko. Poszliśmy do auta i pojechaliśmy.
-A tak właściwie to gdzie jedziemy?
-Teraz jedziemy na kolację a później niespodzianka-uśmiechnął się słodko do mnie. Po 20 minutach byliśmy już na miejscu. Była to fajna nieduża restauracja. Zajęliśmy stolik w rogu sali i zamówiliśmy jedzenie które było naprawdę pyszne. Wyszliśmy z lokali i skierowaliśmy się do auta.
-No to teraz ta niespodzianka tak?-zapytałam
-Tak
-Powiedz mi co to za niespodzianka
-Nie mogę bo wtedy to nie będzie już niespodzianka
-Proszę-zrobiłam do niego słodką minkę ale on pozostał nieugięty
-Zaraz zobaczysz wytrzymaj jeszcze chwilę ok
-Dobra. Po piętnastu minutach byliśmy na miejscu. Wysiedliśmy z auta i ruszyliśmy w stronę kilku wysokich budynków. Blondynek delikatnie złapał mnie za rękę i czekał na moją reakcję, a ja przysunęłam się do niego i odwzajemniła uścisk, szliśmy w milczeniu aż nagle chłopak się zatrzymał.
-To tutaj?-zapytałam zdziwiona, bo staliśmy przed ciemnym dużym budynkiem
-Prawie
-No to chodźmy
-Poczekaj najpierw musisz włożyć to- wyjął z tylnej kieszeni opaskę na oczy.
-Niall ja nie wiem czy to jest dobry pomysł-powiedział nie przekonana
-Zaufaj mi-rzekł patrząc mi  głęboko w oczy
-Niech ci będzie-założył mi to na oczy i objął delikatnie w tali. Zaczęliśmy iść w jakimś kierunku. Szliśmy powoli i ostrożnie. Chłopak kierował mną tak abym na nic nie wpadła, było to całkiem przyjemne. Po pokonaniu pewnego odcina drogi powiedział
-Teraz będzie kilka stopni uważaj
-Niall przecież ja nic nie widzę nie dam rady wejść
-No racja-i wziął mnie na ręce, objęłam rękoma jego szyję i lekko się przytuliłam. Nagle poczułam chłodny wiatr a blondas postawił nie na ziemię.
-Mogę już to zdjąć-sięgnęłam do opaski
-Nie jeszcze chwilę-znów wziął mnie za rękę i poprowadził kilka kroków naprzód. Stanął za mną, delikatnie ściągnął opaskę i objął  w tali, był bardzo blisko. Moi oczom ukazała się panorama Londynu nocą. Staliśmy na dachu jakiegoś wieżowca, widok zapierał dech w piersiach.
-Podoba ci się?-zapytał chłopak
-Pięknie-wyszeptałam
-Lubię tu czasami przychodzić i pomyśleć, jesteś pierwszą osobą której pokazałem to miejsce-odwróciłam się do niego przodem
-Dziękuje, tu jest wspaniale.
-Mam do ciebie jedno ważne pytanie-zawahał się chwilę-Czy zostaniesz moją dziewczyną?
-Oczywiście że tak. W ty momencie Niall zmrużył lekko oczy i przybliżył swoją twarz do mojej aż w końcu nasze usta się spotkały. Chłopak całował mnie delikatnie, jakby bał się że może mnie zranić swoi czynem. Odwzajemniła pocałunek, było to takie czułe i delikatne. Gdy już się od siebie odsunęliśmy zauważyłam ze jest on cały czerwony, ale jednocześnie szczęśliwy, tak jak ja.

*********************************************************************************
Hej tym razem nie będzie żadnego szantażu, bo mam nadzieję że bez tego będziecie komentować :)
Proooooooooooszę komentujcie:P 
A i bardzo dziękuję za poprzednie komentarze, wszystkie naprawdę wiele dla mnie znaczą
Kocham was:P
Wasza Ola

3 komentarze:

  1. Super naprawdę mi się podoba ;D Nie mogę się doczekać następnej część <33
    A to jest mój blog jak byś chciała sobie poczytać
    http://new-life-new-love.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !! <33
    W końcu są razem ! ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) fantastyczny blog i rozdział też :)

    OdpowiedzUsuń