I need you here with me now

I need you here with me now
Blog o Niallu Horanie :*

30 maja 2012

Rozdział 16


-Szybko wszyscy do jadalni narada!!-krzyczał Zayn biegając po domu i waląc każdemu w drzwi żeby na pewno się obudził. Wszyscy usiedliśmy przy stole. Niall usiadł naprzeciwko mnie i nie podnosił wzroku znad miski płatków których zresztą nawet nie jadł.
-Słuchajcie-zaczął Zayn -wymyśliłem że może dzisiaj koło 16 skoczymy na obiad później pojedziemy na kręgle a na końcu do pubu który otwarli niedaleko, oczywiście weźmiemy Daniele i Eleonor co wy na to?
-Super-powiedzieli jednogłośnie chłopcy, oprócz Nialla
-Czyli na wszystkich mogę liczyć tak?-upewniał się Zayn
-Sorry chłopaki ale ja nie mam nastroju na zabawę, zostanę-powiedział Niall i poszedł do swojego pokoju
-Martwię się o niego, jest jakiś inny-zaczął Li
-Tak masz rację po raz pierwszy odpuszcza wyjście na kręgle no i obiad oczywiście-dodał Lou
-Myślicie że powinien zostać sam?-zapytał Harry
-Nie wiem-powiedział Liam smutnym głosem
-Zostanę z nim-powiedziałam szybko-nie czuję się dzisiaj najlepiej.
-Nie no co ty Cassie -zaczął Louis ale nie dałam mu dokończyć
-Wszystko będzie dobrze, zajmę się nim a wy się zabawcie. Dobra idę do siebie jeszcze się chwilę zdrzemnąć. Na razie
-Pa- odpowiedzieli zmieszani.
Weszłam do pokoju i opadłam na łóżko. Nie wiedziałam co mam teraz zrobić. Wiem że to przez naszą wczorajszą kłótnię taki jest. Nie chciałam żeby to wszystko się tak skomplikowało. Byłam zła na siebie. Zasnęłam, obudziło mnie pukanie
-Hej Kasandra my już wychodzimy, Niall jest u siebie-krzyknął zza drzwi lokers
-Ok miłej zabawy-odkrzyknęłam. Poszłam się wykąpać i ubrałam(To). gdy już wysuszyłam i związałam włosy poszłam do kuchni coś zjeść. Nikogo tam nie było, blondas pewnie siedzi w swoim pokoju. Zjadłam tosta i postanowiłam wyjść na taras. Stanęłam w drzwiach a na schodkach zauważyłam siedzącego Niall'a. Na kolanach trzymał gitarę, a obok niego leżały jakieś kartki. Podeszłam bliżej a on spojrzał na mnie smutnymi oczami i odwrócił wzrok. Zebrałam się na odwagę i zaczęłam:
-Hej możemy pogadać?
-Jasne siadaj-odpowiedział smętnie chłopak. Usiadłam obok niego na schodach i powiedziałam
-Chyba musimy wyjaśnić sobie tą wczorajszą sytuację...-chciała dalej mówić ale mi przerwał
-Tak wiem i chcę cię przeprosić że tak zareagowałem i że wkurzyłem się na ciebie przecież możesz robić i czuć co chcesz-był smutny mówiąc to- zachowałem się tak okropnie a ty mimo to byłaś dla mnie wspaniała-tu pokazał na zabandażowaną dłoń-naprawdę żałuję że się tak zachowałem i przepraszam.
-Chcę żebyś wiedział że ja nic nie czuję do Zayna. Bardzo go lubię ale jako przyjaciela i nic więcej-gdy skończyłam a blondynek słodko się uśmiechną i rzekł
-nawet nie wesz jak się cieszę-tu się chwilę zawahał ale ciągnął dalej-bo ta noc wiele dla mnie znaczyła i ty wiele dla mnie znaczysz, naprawdę mi na tobie zależy. Jesteś wspaniała i do nikogo jeszcze nie czułem czego takiego-moją twarz momentalnie oblał bordowy rumieniec.
-Niall ja nie wiem co powiedzieć-blondynek znowu posmutniał. Nie siedziałam co mam mu na to odpowiedzieć, nigdy nie byłam za dobra w wyrażaniu uczuć-ale wiem co do ciebie czuję-spojrzałam mu głęboko w oczy i rzekłam-Bardzo mi na tobie zależy i nie chcę cię stracić-Uśmiechnęliśmy się do siebie a Niall mnie przytulił. Siedzieliśmy tak chwilę w milczeniu aż chłopak zaczął nieśmiało.
-Mógł bym ci coś zagrać?
-Pewnie że tak-odpowiedziałam szczęśliwa. Wziął gitarę i zaczął:
I've tried playing cool
But when I'm looking at you
I can't ever be brave
Cause you make my heart race

Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breathe

Something's gotta give now
Cause I'm dying just to make you see
That I need you here with me now
Cause you've got that one thing

So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need the one thing
And you've got that one thing

Now I'm climbing the walls
But you don't notice at all
That I'm going out of my mind
All day and all night

Something's gotta give now
Cause I'm dying just to know your name
And I need you here with me now
Cause you've got that one thing

So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need the one thing

So get out, get out, get out of my mind
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing

You've got that one thing

Get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead

So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need the one thing

So get out, get out, get out of my mind
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing
-Niall to jest świetne
-Na prawdę ci się podoba?
-Tak
-To dobrze bo tą piosenkę napisałem o tobie-zaniemówiłam. Jeszcze nikt nie zrobił nigdy dla mnie czegoś tak pięknego.
-Jesteś wspaniały-powiedziałam cicho i przytuliłam się do niego. Łzy spływały mi po policzkach, ale były to łzy szczęścia.

*********************************************************************************
Jak by ktoś nie wiedział ta piosenka to "One Thing"
I kolejny szantażyk będzie :) Jeśli pojawią się chociaż 3 komentarze to dodam kolejny rozdział. Myślę że spodoba wam się ta część. A co do komentarzy możecie pisać w nich wszystko co chciały byście zobaczyć w kolejnych rozdziałach, lub jak sobie radzę z pisaniem :)
Wasza Ola

5 komentarzy:

  1. JEJEJJE ! W końcu się pogodzili ! <33
    Mam nadzieję że na sto proo bd razem ! : *

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham cie i tego bloga !
    i drugi komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ogółem cały blog! pisz szybko nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. omomomomom *-*

    OdpowiedzUsuń